تحقیق جوانان و رسانه ها

رسانه های ارتباطی چه تاثیری در نگرش و ارزشهای جوانان دارند؟ جوانان در استفاده از رسانه های نو پیشگام هستند و جوانان این مزیت نسبی را دارند که سریعتر یاد می گیرند و فعالترند و در استفاده از رسانه ها ابتکار و نوآوری هم نشان می دهند. از طرفی رسانه ها به عنوان یک پدیده تکنولوژیک و اجتماعی و ارمغانی از ج…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 25

حجم فایل: 17 کیلوبایت

قیمت: 9500 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود تحقیق با موضوع تلویزیون و سایر رسانه های خبری، در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: در نیمه دوم دهه 1950 رسانه های اطلاعاتی سمعی- بصری، رادیو و تلویزیون- عقب ماندگی شان را نسبت به مجموع تیراژ نشریه های… فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 20 حجم فایل: 70 کیلوبایت قیمت: 8000 تومان دانلود تحقیق با موضوع تلویزیون و سایر رسانه های خبری، در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: در نیمه دوم دهه 1950 رسانه های اطلاعاتی…

  • تحقیق با موضوع ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرک وغنی، در قالب Word و در 22 صفحه… فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: Word تعداد صفحات: 22 حجم فایل: 72 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان تحقیق با موضوع ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرک وغنی در قالب Word و در 22 صفحه عبارات و واژگان کلیدی: ارزیابی اثرات اثرات اجتماعی رسانه رسانه متحرک رسانه غنی کلیک برای خرید 4.8 14

  • دانلود تحقیق با موضوع فلسفه تکنولوژی و نظریه رسانه ها، در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، فلسفه تکنولوژی، نظریه خودگردانی، نظریه تکنولوژی وابسته، تاثیرات نظریه رسانه ها بر فلسفه تکنولوژی، منابع. بخشی از متن تحقیق: ارزیابی… فرمت فایل دانلودی: DOC فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 17 حجم فایل: 72 کیلوبایت قیمت: 6500 تومان دانلود تحقیق با موضوع فلسفه تکنولوژی و نظریه رسانه ها، در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش، شامل: چکیده فلسفه تکنولوژی نظریه خودگردانی نظریه تکنولوژی وابسته تاثیرات نظریه رسانه ها بر فلسفه تکنولوژی منابع…

  • دانلود تحقیق در مورد بررسی نقش رسانه های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان، در قالب word و در 146 صفحه، قابل ویرایش. پیش گفتار تحقیق: تحقیق حاضر با عنوان بررسی نقش رسانه های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) در الگوپذیری رفتار… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 146 حجم فایل: 219 کیلوبایت قیمت: 27000 تومان دانلود تحقیق در مورد بررسی نقش رسانه های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان، در قالب word و در 146 صفحه، قابل ویرایش. پیش گفتار تحقیق: تحقیق…

  • قسمت اول – نمونه صنعتی و تضادهای اجتماعی مدتهای مدید رشد اقتصادی و مخصوصاً صنعتی کردن به عنوان شرایط لازم جهت پیشرفت اجتماعی معرفی شد. دو قرن گسترش سرمایه داری موجب چندین برابر شدن ثروت وخدمات و راه آهن و کشتیرانی و ایاب و ذهاب هوایی و مدارس و بیمارستانها وآسمان خراش های متعدد د رمراکز کشورهای صن… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 46 حجم فایل: 25 کیلوبایت قیمت: 11000 تومان قسمت اول – نمونه صنعتی و تضادهای اجتماعی مدتهای مدید رشد اقتصادی و مخصوصاً صنعتی کردن به عنوان شرایط…

رسانه های ارتباطی چه تاثیری در نگرش و ارزشهای جوانان دارند؟

جوانان در استفاده از رسانه های نو پیشگام هستند و جوانان این مزیت نسبی را دارند که سریعتر یاد می گیرند و فعالترند و در استفاده از رسانه ها ابتکار و نوآوری هم نشان می دهند. از طرفی رسانه ها به عنوان یک پدیده تکنولوژیک و اجتماعی و ارمغانی از جامعه جدید، اثرات ویژه ای روی جوانها دارند. بخشی از این تاثیر به ذات و ویژگیهای دوره جوانی و گذار از دور نوجوانی مربوط است. بخشی نیز مرتبط با ملاحظاتی است که در سطح اقتصادی، سیاسی، فرهنگی یا ترکیب آنها از قبیل اقتصاد سیاسی، اقتصاد فرهنگی و اقتصاد اخلاقی و کلا «مصرف» مطرح است. وجه ملموس آن به مصرف رسانه های نو یا مصرف تکنولوژیک بر می گردد. جوانها در مصرف رسانه ها گاهی عطش، نیاز یا وسواس دارند که این نیاز هم سخت افزاری است و هم نرم افزاری. به همین علت، با مصرف انبوه و تولید انبوه سبک و مد و میل به ایجاد نیاز جدید و میل به ترویج مد مواجهیم. البته تاثیرات رسانه ها را می توان از وجه سیاسی فرهنگی هم در نظر گرفت. استفاده از رسانه ها گرچه استفاده فرهنگی است ولی در عین حال فرهنگ را باید در متن قدرت و روابط سیاسی جامعه هم دید و به همین خاطر اهمیت سیاسی هم پیدا می کند. به هر حال، اهمیت رسانه ها از منظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی محسوس است و گسترش آنها مجالی را برای تنوع و تکثر در ارزشها و هنجارها در اختیار افراد قرار می دهد و تا حدی مکانیزم های کنترلی که در عرصه عمومی ممکن است محدودیت ایجاد کند رخت برمی بندد. از منظر اخلاق (اخلاق عمومی و اخلاق رسانه ای و اخلاق اجتماعی) هم می توان به رواج رسانه ها نگاه کرد و تاثیرگذاری آنها را بر گروه های جوان بررسی نمود. از این منظر رسانه را ذاتا ابزاری خنثی نمی دانند و معتقدند که تکنولوژی در بطن خود ویژگیهایی دارد که به کاربر خود انتقال می دهد و به نظر می رسد که اکثر رسانه های نو این ظرفیت را در سطح بالا دارند و جوانان از این پتانسیل بیشترین اثر را می پذیرند.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تحقیق
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی
  • تحقیقی علوم اجتماعی
  • علوم اجتماعی
  • جوانان
  • رسانه ها

کلیک برای خرید