پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مزایای تقسیم بازار، تقسیم بندی بازار چیست؟ ، معیارهای تقسیم بازار، روش ها…

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 20

حجم فایل: 388 کیلوبایت

قیمت: 4000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پاورپوینت با موضوع پیش بینی فروش (فصل ششم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تخمین اندازه و سهم بازار، تخمین نیازهای کل بازار، روش های پیش بینی فروش، روش های کیفی، … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 23 حجم فایل: 384 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع پیش بینی فروش (فصل ششم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تخمین اندازه و سهم بازار…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نکاتی که در تحقیقات بازاریابی، باید مورد توجه قرار گیرد، سیستم های… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 26 حجم فایل: 397 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه نکاتی که در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل موضع یابی، توسعه استراتژی های موضع یابی محصول، آمیخته محصول، خط محصول، عرض و عمق محصول، پیوستگی… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 35 حجم فایل: 404 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت محصولات (فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: موضع یابی توسعه استراتژی های موضع یابی محصول آمیخته محصول…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، انواع بازاریابی، بازاریابی خود (شخصی)، بازاریابی سازمان، بازاریابی مکان، بازاریابی ایده، … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 390 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه انواع بازاریابی بازاریابی خود (شخصی) بازاریابی سازمان بازاریابی مکان بازاریابی ایده بازاریابی خدماتی…

  • در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، وابستگی متقابل قیمت، محصول، ترفیع و توزیع، قیمت گذاری در انواع بازارهای مختلف، قیمت گذاری در حالت رقابت کامل، قیمت گذاری در حالت رقابت انحصاری، قیمت گذاری در حالت رقابت انحصاری چندجانبه… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 38 حجم فایل: 411 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع تعیین قیمت (فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه وابستگی متقابل قیمت، محصول، ترفیع و توزیع قیمت…

دانلود پاورپوینت با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)،

در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

مزایای تقسیم بازار

تقسیم بندی بازار چیست؟

معیارهای تقسیم بازار

روش ها و متغیرهای تقسیم بازار

تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جغرافیایی

تقسیم بازار بر اساس متغیر های جمعیت شناختی

تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی

تقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاری

سبک زندگی و شخصیت

وضعیت وفاداری و انواع وفاداری

انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت

طبقه بندی بازار به قسمت های کوچکتر

طبقه بندی اهداف

پنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندی اهداف

استراتژی های انتخاب بازار هدف

استراتژی بازاریابی یکسان

استراتژی بازاریابی تفکیکی

استراتژی بازاریابی تمرکزی

عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی

توضیحات:

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی، از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب، در حجم 20 اسلاید با عنوان تقسیم بازار و تعیین بازار هدف می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
  • تقسیم بازار هدف
  • تعیین بازار هدف
  • فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی
  • کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران
  • کتاب مدیریت بازاریابی روستا
  • کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا
  • خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی
  • نکات کتاب مدیریت

کلیک برای خرید