پاورپوینت سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری، انواع سیستم های اطلاعاتی، هدف از CRM، مزایای CRM، عوامل شکست پروژه های CRM، …

فرمت فایل دانلودی: ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 22

حجم فایل: 4,638 کیلوبایت

قیمت: 10000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان اثر گرایش ها و حالات قدیمی و مدیریت تعارض بر رضایت مشتری و احیای خدمات، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The impact of pre-existing attitude and conflict management style on customer satisfaction with se… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: Docx, Pdf تعداد صفحات: 35 حجم فایل: 302 کیلوبایت قیمت: 6500 تومان دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان اثر گرایش ها و حالات قدیمی و مدیریت تعارض بر رضایت مشتری و احیای خدمات، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The impact of pre-existing attitude and…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده)، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بازاریابی چیست؟ ، فرآیند بازاریابی، پنج اصل اساسی بازار و مشتری… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 32 حجم فایل: 289 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده)، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: بازاریابی چیست؟…

  • دانلود مقاله با موضوع مدیریت دانش در ارتباط با مشتری، در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، جریان های دانش در فرآیند CRM، مدیریت دانش مشتری، نقشه فرآیند CRM، چارچوب پیشنهادی... … فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 11 حجم فایل: 252 کیلوبایت قیمت: 1000 تومان دانلود مقاله در مورد مدیریت دانش در ارتباط با مشتری، در قالب doc و در 11 صفحه، قابل ویرایش، شامل: چکیده مقدمه مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری جریان های دانش در فرآیند CRM…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در قالب ppt و در 80 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مشتری و بازار، مدیریت روابط مشتری، مفاهیم و تعاریف، ضرورت ها، اهداف، مزایا، فرآیند، پیاده سازی، پیش نیازها... … فرمت فایل دانلودی: ppt فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 80 حجم فایل: 12,155 کیلوبایت قیمت: 9700 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در قالب ppt و در 80 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه مشتری و بازار مدیریت روابط مشتری، مفاهیم و تعاریف ضرورت ها اهداف مزایا فرآیند پیاده سازی پیش نیازها…

  • امروزه در فضای جدید رقابتی، کلید اساسی حیات سازمان ها را مشتری تشکیل می دهد. در دهه اخیر با روی کار آمدن بانک های خصوصی در ایران، بانک های دولتی از نظر توان رقابتی (جذب و حفظ مشتری)، روند نزولی داشته اند. این مقاله سعی دارد تا با شناسایی یک راه حل مناسب، بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در این بانک ها ر… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 10 حجم فایل: 716 کیلوبایت قیمت: 9000 تومان ارزیابی زمینه های بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از مدیریت دانش…

دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،

در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری

انواع سیستم های اطلاعاتی

هدف از CRM

مزایای CRM

عوامل شکست پروژه های CRM

خدمات شرکت ثامن ارتباط عصر

عبارات و واژگان کلیدی:

  • سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری
  • انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری
  • سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان
  • سیستم های اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری
  • پروژه CRM
  • دانلود پروژه CRM
  • پروژه سیستم های ارتباط با مشتری
  • دانلود پروژه سیستم های ارتباط با مش

کلیک برای خرید