پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)، تاریخچه و معرفی، رویکردی به توسعه استراتژی های CRM، عوامل بحرانی موفقیت…

فرمت فایل دانلودی: pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 24

حجم فایل: 1,485 کیلوبایت

قیمت: 10000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود تحقیق با موضوع انتقال الکترونیکی وجوه و آشنایی کامل با تجارت الکترونیکی، در قالب word و در 244 صفحه، قابل ویرایش، شامل پیش گفتار، فصل اول: تجارت الکترونیکی، 11 مقدمه، 21 مفهوم تجارت الکترونیکی، 31 تاریخچه تجارت… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 244 حجم فایل: 230 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان دانلود تحقیق با موضوع انتقال الکترونیکی وجوه و آشنایی کامل با تجارت الکترونیکی، در قالب word و در 244 صفحه، قابل ویرایش، شامل: پیش گفتار فصل اول: تجارت الکترونیکی 11 مقدمه 21 مفهوم تجارت الکترونیکی 31 تاریخچه تجارت الکترونیکی…

  • پاورپوینت با موضوع ابزارهای مورد نیاز دانشجوی الکترونیکی و تدریس الکترونیکی، بسیار زیبا و کاربردی در 66 اسلاید… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 66 حجم فایل: 8,032 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان پاورپوینت با موضوع ابزارهای مورد نیاز دانشجوی الکترونیکی و تدریس الکترونیکی بسیار زیبا و کاربردی در 66 اسلاید عبارات و واژگان کلیدی: پاورپوینت موضوع ابزار مورد نیاز دانشجو الکترونیکی تدریس اسلاید کلیک برای خرید 3.4 645

  • مقاله با موضوع عوامل مؤثر بر پذیرش تکنولوژی CRM توسط کارکنان، در قالب pdf و در 8 صفحه… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 8 حجم فایل: 654 کیلوبایت قیمت: نامشخص تومان مقاله با موضوع عوامل مؤثر بر پذیرش تکنولوژی CRM توسط کارکنان، در قالب pdf و در 8 صفحه مقاله با موضوع عوامل مؤثر بر پذیرش تکنولوژی CRM توسط کارکنان در قالب pdf و در 8 صفحه عبارات و واژگان کلیدی: مقاله موضوع عوامل مؤثر پذیرش تکنولوژی CRM کارکنان pdf کلیک برای خرید 5 577

  • دانلود تحقیق CRM، در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش. واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستم ها، راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قوی تر با آن ها منجر شود... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 7 حجم فایل: 7 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان در این تحقیق CRM، مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری از عناوین و چکیده آن چه شما در این تحقیق…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در قالب ppt و در 80 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مشتری و بازار، مدیریت روابط مشتری، مفاهیم و تعاریف، ضرورت ها، اهداف، مزایا، فرآیند، پیاده سازی، پیش نیازها... … فرمت فایل دانلودی: ppt فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 80 حجم فایل: 12,155 کیلوبایت قیمت: 9700 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در قالب ppt و در 80 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه مشتری و بازار مدیریت روابط مشتری، مفاهیم و تعاریف ضرورت ها اهداف مزایا فرآیند پیاده سازی پیش نیازها…

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)،

در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)

تاریخچه و معرفی

رویکردی به توسعه استراتژی های CRM

عوامل بحرانی موفقیت

چهار روش افزایش بهره وری در نقاط تماس مشتریان با سازمان

علل شکست پروژه های CRM

کاربرد BSC در اجرایی نمودن استراتژی CRM

بررسی CRM در کشور هند

تجارب موفق شرکت های خارجی

الگوها و نیازمندی های اجرایی

تعاریف و مفاهیم e-CRM

e-CRM در صنعت خودرو

عبارات و واژگان کلیدی:

  • مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان
  • مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان crm
  • مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان ppt
  • پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان
  • تحقیق مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان
  • مقاله مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان

کلیک برای خرید