تحقیق رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی وره یکساله وارائه راهکارهایی برای بهبود آن

دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی دوره یک ساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن، در قالب word و در 135 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بیان مسأله یا موضوع تحقیق، ضرورت انجام تحقیق، هدف از مطالعه موضوع…

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 135

حجم فایل: 559 کیلوبایت

قیمت: 8500 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پاورپوینت در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان، در قالب ppt و در 79 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بیان مسأله، اهمیت وضرورت، اهداف، سؤالات، فرضیات، محدودیت ها، مبانی نظری، جدول مباحث، قلمرو تحقیق… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: PPT تعداد صفحات: 79 حجم فایل: 976 کیلوبایت قیمت: 18000 تومان دانلود پاورپوینت در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان، در قالب ppt و در 79 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: بیان مسأله اهمیت وضرورت اهداف سؤالات فرضیات محدودیت…

  • دانلود گزارش کارآموزی در داروسازی اسوه… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 89 حجم فایل: 172 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان دانلود گزارش کارآموزی داروسازی اسوه، در قالب word و در 89 صفحه، قابل ویرایش، شامل: تاریخچه مقدمه اصول کلی و قوانین کنترل های آزمایشگاهی آزمایش و ترخیص برای توزیع دفتر گزارش مردودیت ها اصول آزمایش پایداری ارزیابی دارو با دو نوع آزمایش پایداری تعیین میزان تغییرات متغیرهای اصلی در فرمولاسیون اشکال دارویی موارد عدم مصرف دارو عوامل ناپایداری و تخریب داروها عوامل مؤثر در تخریب شیمیایی دارو معیارهای فیزیکو شیمیایی در…

  • واحدهای سازمانی مؤثر در مدیریت استراتژیک دانش یک شرکت داروسازی، در قالب پی. دی. اف و در 13 صفحه، شامل چکیده، مقدمه، پیشینه تحقیق، تعریف مسأله، واحد تخصصی، واحدهای یک سازمان دارویی، واحد فروش، واحد تضمین کیفیت، واحد بازرگانی، واحد امور مالی، واحد امور اداری، واحد ساخت، واحد فنی، واحد فن آوری... … فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 13 حجم فایل: 404 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان دانلود تحقیق با موضوع واحدهای سازمانی مؤثر در مدیریت استراتژیک دانش یک شرکت داروسازی، در قالب pdf و در 13 صفحه، شامل: چکیده مقدمه…

  • دانلود تحقیق در مورد بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهکارهای توسعه صادرات درقالبwordودر76صفحه، قابل ویرایش: فصل اول- طرح تحقیق1 مقدمه2 سؤال یا فرضیه های تحقیق: 2 تعاریف: 2 طرح تحقیق: 3 ابزارها وروش گردآوری داده ها: 3 فص… فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 76 حجم فایل: 375 کیلوبایت قیمت: 7500 تومان دانلود تحقیق با موضوع بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی و خارجی پسته ایران و ارائه راهکارهای توسعه صادرات، در قالب word و در 76 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول- طرح تحقیق مقدمه…

  • دانلود تحقیق با موضوع نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان، در قالب word و در 207 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: کلیات تحقیق، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت انجام تحقیق، اهداف تحقیق، هدف کلی، اهداف جزئی، اهداف کاربردی، فصل دوم: … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 207 حجم فایل: 1,192 کیلوبایت قیمت: 13500 تومان دانلود پایان نامه با موضوع نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان، در قالب word و در 207 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف…

دانلود پایان نامه با موضوع رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی دوره یک ساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن،

در قالب word و در 135 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

بیان مسأله یا موضوع تحقیق

ضرورت انجام تحقیق

هدف از مطالعه موضوع

پیشینه تحقیق

فرضیات

تعریف عملیات متغیرها

ابزار گرد آوری داده ها

جامعه آماری

مراحل انجام تحقیق

تعریف مفاهیم

محدودیت ها- موانع و مشکلات تحقیق

بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی

1- تاریخچه

ادویه مرکبه و شناخت مفردات طبی

دارو شناسی در ایران

2- تکنولوژی

3- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی)

ساخت محلول

بخش دوم: مباحثی در مورد مشتری

1- مشتری کیست؟

قبل از اینکه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید

مقدمه

حقایق مسلم درباره مشتریان

یکی از مدیران فورد در مورد مشتری می گوید:

مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار

خودتان را به جای مشتری بگذارید

چرا مشتریانمان را از دست می دهیم

مشتری یعنی کسب و کار، کسب و کار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری

هنری فورد در این خصوص می گوید:

هدف سازمان شما ایجاد مشتری است

اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر

با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید.

هر یک از کارکنان شما باید مشتریانتان را ملاقات کنند.

2- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازه گیری رضایت مشتری»

تعاریف

شرح فعالیت ها

کلیات

ارتباط با مشتری

نحوه اندازه گیری میزان رضایت مشتری

3- «روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتریان»

تعاریف

مسئولیت و اختیار

شرح فعالیت ها

بخش سوم: بازاریابی

تعریف

1- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار

2- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار

3- آمیخته های بازاریابی

روش تحقیق

مصاحبه و اخذ نظرات کتبی بوسیله پرسشنامه:

منابع اطلاعات

اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانه ها:

بررسی فرضیه ها:

فرضیه 1:

فرضیه 2:

فرضیه 3:

فرضیه 4:

فرضیه 5:

فرضیه 6:

تحلیل یافته های پرسشنامه ای

تبلیغات برای فروش

نتیجه گیری

پیشنهادات

توصیه به سایر دانشجویان

نمونه پرسشنامه

منابع

بیان مسأله یا موضوع تحقیق:

ارزیابی رضایت مندی مشتریان، شرکت داروسازی ثامن، در طی یک دوره دوماهه از سطح بیمارستانها و داروخانه های سطح شهر مشهد می باشد.

ضرورت انجام تحقیق:

خوشبختانه کشور در زمینه محلولهای تزریقی (سرم) و آب مقطر جهت تزریق انواع آمپولها به خودکفایی نسبی رسیده است و دولت جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی از واردات این نوع محصولات جلوگیری می نماید، البته واردات فرآورده های تزریقی به دلیل حساسیت پزشکی آن و امکان ورود انواع بیماریهای واگیر مثل ایدز و هپاتیت بسیار با احتیاط انجام می شود.

در حال حاضر سالانه حدود 70000000 واحد سرم در حجم های 500CC و 1000CC و 3000CC و 150000000 واحد آب مقطر در حجم های 5CC و 10CC توسط شرکتهای تولیدکننده به بازار داخلی عرضه می شود و با توجه به قریب الوقوع بودن ورود شرکتهای دیگری به بازار تولید این محصولات، لزوم هرچه بیشتر تحقیقات بازاریابی و توجه بیش از پیش به رضایت مندی مشتریان احساس می گردد. لذا یک شرکت تولیدی می بایست ضمن ارائه یک محصول با کیفیت، به نیازمندیهای کیفی و کمی محصول نیز توجه داشته باشد.

تحقق چنین دستاوردی جز با اعمال مدیریت صحیح و استفاده از تکنولوژی پیشرفته و در فضای تولید مناسب و توجه به فیدبک نظرات مشتریان ممکن نمی باشد، درحالیکه در صورت تغییر بینش و فعالیت علمی می توان محصولات متنوع و قابل رقابت در بازارهای جهانی تولید نمود و از طریق توسعه این صنعت علاوه بر ارزآوری فراوان برای تعداد زیادی از افراد جامعه اشتغال نیز ایجاد نمود، که این گام با سیاست های نظام جمهوری اسلامی در جهت توسعه صادرات غیرنفتی و اولویت ایجاد اشتغال در جامعه جوان کشور ایران هم راستا خواهد بود…

عبارات و واژگان کلیدی:

  • رضایتمندی مشتریان
  • رضایتمندی مشتریان خودرو
  • رضایتمندی مشتریان بانک
  • رضایتمندی مشتریان شرکت
  • تحقیق رضایتمندی مشتریان
  • مقاله رضایتمندی مشتریان
  • پایان نامه رضایتمندی مشتریان
  • افزایش رضایتمندی مشتریان
  • تحقیق افزایش رضایتمندی مشتریان

کلیک برای خرید