تحقیق بررسی نقش رسانه های جمعی در الگوپذیری و رفتار کودکان با تاکید بر تلویزیون

دانلود تحقیق با موضوع بررسی نقش رسانه های جمعی در الگوپذیری و رفتار کودکان با تاکید بر تلویزیون، در قالب word و در 165 صفحه، قابل ویرایش، شامل پیش گفتار، مقدمه، فصل اول: مبانی نظری تحقیق، بیان مساله و اهمیت موضوع تحقیق، اهداف تحقیق…

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 165

حجم فایل: 945 کیلوبایت

قیمت: 11000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان نقش رسانه های گروهی در توسعه ورزش، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The Role of Mass Media on Sustainable Sport Development، عنوان فارسی مقاله: نقش رسانه های… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf, doc تعداد صفحات: 12 حجم فایل: 2,765 کیلوبایت قیمت: 8000 تومان دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان نقش رسانه های گروهی در توسعه ورزش، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The Role of Mass Media on Sustainable Sport Development عنوان فارسی مقاله: نقش رسانه های گروهی در توسعه ورزش سال انتشار:…

  • دانلود تحقیق با موضوع عروسک ها، اولین وسایل ارتباط جمعی بشر، در قالب word و در 25 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: عروسک، جزو قدیمی ترین دست سازه ها و همرازه های بشری بوده است و به عنوان نخستین خلاقیت های هنری و وسایل ارتباط… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 25 حجم فایل: 26 کیلوبایت قیمت: 5500 تومان دانلود تحقیق با موضوع عروسک ها، اولین وسایل ارتباط جمعی بشر، در قالب word و در 25 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: عروسک، جزو قدیمی ترین دست سازه…

  • تحقیقی درباره انواع اختلالات رفتاری کودکان با تاکید بر دروغ گویی (شامل: چکیده، فهرست مطالب، مقدمه، متن اصلی، نتیجه گیری، فهرست منابع) … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: Docx تعداد صفحات: 14 حجم فایل: 62 کیلوبایت قیمت: 8500 تومان تحقیقی درباره انواع اختلالات رفتاری کودکان با تاکید بر دروغ گویی (شامل: چکیده، فهرست مطالب، مقدمه، متن اصلی، نتیجه گیری، فهرست منابع) فهرست مطالب این مقاله مقدمه: 3 انواع اختلالات روانی کودکان: 4 دروغ در چه کسانی بیشتر است؟ : 4 عوامل و انگیزه های دروغ: 5 راه­های درمان و اصلاح دروغ گویی کودک…

  • دانلود تحقیق با موضوع تلویزیون و سایر رسانه های خبری، در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: در نیمه دوم دهه 1950 رسانه های اطلاعاتی سمعی- بصری، رادیو و تلویزیون- عقب ماندگی شان را نسبت به مجموع تیراژ نشریه های… فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 20 حجم فایل: 70 کیلوبایت قیمت: 8000 تومان دانلود تحقیق با موضوع تلویزیون و سایر رسانه های خبری، در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: در نیمه دوم دهه 1950 رسانه های اطلاعاتی…

  • دانلود تحقیق در مورد بررسی نقش رسانه های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان، در قالب word و در 146 صفحه، قابل ویرایش. پیش گفتار تحقیق: تحقیق حاضر با عنوان بررسی نقش رسانه های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) در الگوپذیری رفتار… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 146 حجم فایل: 219 کیلوبایت قیمت: 27000 تومان دانلود تحقیق در مورد بررسی نقش رسانه های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان، در قالب word و در 146 صفحه، قابل ویرایش. پیش گفتار تحقیق: تحقیق…

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی نقش رسانه های جمعی در الگوپذیری و رفتار کودکان با تاکید بر تلویزیون،

در قالب word و در 165 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

پیش گفتار

مقدمه

فصل اول: مبانی نظری تحقیق

بیان مساله و اهمیت موضوع تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیات تحقیق

روش تحقیق

فصل دوم: رسانه چیست و چه توانایی هایی دارد؟

ارتباط جمعی- تاریخچه رسانه های جمعی

کارکرد رسانه های جمعی

وظیفه رسانه چیست؟

قدرت تأثیر رسانه های جمعی

فصل سوم: جهان جدید تلویزیون

یک کودک چه وقت استفاده از تلویزیون را شروع می کند؟

کودک چه مقدار وقت صرف تلویزیون می کند؟

چه کسانی بیننده پروپا قرص هستند؟

توضیحی درباره سایر رسانه ها

استفاده کودکان از رسانه ها در سنین مختلف:

کودکان چه چیزهایی را می بینند؟

برخی معیارهای پیش بینی سلیقه کودکان در مورد تلویزیون

کودکان درباره تلویزیون چگونه فکر می کنند؟

وجهه تلویزیون

آیا تلویزیون در نظر کودکان شگفت انگیز است؟

بچه ها دوست دارند شاهد چه تغییراتی در تلویزیون باشند؟

والدین دوست دارند شاهد چه تغییراتی باشند؟

چرا کودک از تلویزیون استفاده می کند؟

عملکرد تلویزیون

چرا ما دارای رسانه های جمعی هستیم؟

نیازهای ویژه کودکان که تلویزیون آنها را برآورده می کند، کدامند؟

محتوای خیال

محتوای واقعیت

تلویزیون به عنوان خیال

آیا تلویزیون مانعی بر سرا راه مسائل زندگی است؟

تلویزیون به عنوان واقعیت

دو جهان

اهمیت خیال

فصل چهارم: یادگیری از تلویزیون

چگونگی یادگیری از تلویزیون

موارد یادگیری اتفاقی

میزان هوش و رفتار کودک در ارتباط با برنامه های تلویزیون

چه آموزشی را باید انتظار داشته باشیم؟

تلویزیون در مدرسه

چگونگی اکتساب در کودکان

مقایسه

فصل پنجم: تاثیرات جسمی و روانی تلویزیون بر کودکان

الگوی تأثیر- رسانه

تلویزیون به کودکان چه می دهد؟

الگوی تأثیر- کودک

الگوی تأثیر- تعامل

دیگر ویژگی های تعامل

اثرات فیزیکی تلویزیون بر کودکان

آیا تلویزیون بر بینایی کودکان اثر بدی دارد؟

آیا تلویزیون کودکان را خواب آلود و خسته به مدرسه می فرستد؟

اثرات عاطفی تلویزیون برکودکان

اثرات شناختی تلویزیون بر کودکان

آیا تلویزیون حاوی تصویر غیر دقیقی از زندگی بزرگسالان است؟

آیا تلویزیون موجب بزرگسالی زود رس میشود؟

اثرات رفتاری

آیا تلویزیون کودکان را منفعل می کند؟

آیا خشونت ارائه شده در تلویزیون، آموزش خشونت می دهد؟

نتیجه گیری

پیامدهای منفی تلویزیون

فصل ششم: اینترنت رسانه جدید قرن بیستم

اینترنت چیست؟

فواید اینترنت برای کودکان

خطرات اینترنت

سودجویان از اینترنت برای به دام انداختن کودکان استفاده می کنند

مطالب نامناسب و غیر مجاز در اینترنت

ارتکاب جرایم: بمب ها، مواد مخدر، دزدی و شخصیت های غیر واقعی

تهاجم به حریم خصوصی

چگونگی اجتناب و کاهش خطراتی که کودکان در ایترنت با آن مواجهند

نتیجه گیری و آزمون فرضیات

منابع مآخذ

بخشی از متن تحقیق:

بیان مساله و اهمیت موضوع تحقیق:

نتایج نظرسنجی درخصوص بررسی میزان استفاده کودکان و نوجوانان از رسانه ها که به تازگی در مرکز تحقیقات صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران انجام شده است، نشان می دهد 9/99 درصد کودکان و نوجوانان به تلویزیون دسترسی دارند و این گروه در شبانه روز به طور متوسط 4 ساعت و 16 دقیقه تلویزیون تماشا می کنند.

کودکان و نوجوانان از بین شبکه های تلویزیونی، بیشتر برنامه های شبکه پنج (44 درصد) و سه سیما (42 درصد) را تماشا می کنند. هم چنین 52 درصد از این گروه به رادیو دسترسی دارند که 32 درصد شنوندگان کودک و نوجوان به شبکه پیام گوش می دهند.

گفتنی است 33 درصد کودکان، به ماهواره دسترسی دارند و 82 درصد بینندگان این گروه برنامه های ماهواره ای، شبکه های فارسی زبان را تماشا می کنند. 81 درصد کودکان و نوجوانان به دستگاه های صوتی و تصویری مانند VHS، VCD، DVD، پنجاه و هفت درصد به رایانه و 49 درصد به دستگاه هایی مانند میکرو، پلی استیشن، سگا و… دسترسی دارند.

شایان ذکر است عمده ترین ژانر مورد علاقه کودکان و نوجوانان در فیلم های ویدئویی مهیج و ترسناک (21 درصد) است…

عبارات و واژگان کلیدی:

  • نقش رسانه های جمعی در الگوپذیری کودکان
  • نقش رسانه های جمعی در رفتار کودکان
  • نقش تلویزیون بر رفتار کودک
  • نقش تلویزیون در رفتار کودک
  • تحقیق نقش تلویزیون بر رفتار کودک
  • تحقیق نقش تلویزیون در رفتار کودک
  • مقاله نقش تلویزیون در رفتار کودک

کلیک برای خرید