ادبیات و تاریخچه (مبانی نظری و سیر تطور) اتوماسیون و نگهداری تعمیرات (به همراه منابع تحقیق)

دانلود ادبیات و تاریخچه (مبانی نظری و سیر تطور) اتوماسیون و نگهداری تعمیرات (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت: بررسی تاثیر سیستم های انفورماتیک درعملکرد شرکت تعمیرات) به همراه منابع، در قالب word و در 78 صفحه، قابل ویرایش، …

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 78

حجم فایل: 107 کیلوبایت

قیمت: 7000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود تحقیق با موضوع سیر تحول مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان، در قالب word و در 5 صفحه، شامل اهداف یادگیری، اداره انسانی از دیدگاه ادیان، اداره انسان در دوران کهن، دوران بردگی، دوران ارباب رعیتی، نظام صنفی... … فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: docx تعداد صفحات: 5 حجم فایل: 32 کیلوبایت قیمت: 3500 تومان دانلود تحقیق با موضوع سیر تحول مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان، در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش، شامل: اهداف یادگیری اداره انسانی از دیدگاه ادیان اداره انسان در دوران کهن دوران بردگی دوران…

  • دانلود ادبیات و تاریخچه تحقیق سیستم بودجه بندی (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری: بررسی سیستم بودجه بندی و ارائه مدل مناسب بودجه ریزی) به همراه منابع، در قالب pdf و در 75 صفحه، شامل مفاهیم بودجه ریزی، مبانی بودجه ریزی… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 75 حجم فایل: 497 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان دانلود ادبیات و تاریخچه تحقیق سیستم بودجه بندی (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری: بررسی سیستم بودجه بندی و ارائه مدل مناسب بودجه ریزی) به همراه منابع، در قالب pdf و در 75 صفحه،…

  • فصل 2 پایان نامه مدیریت، این فایل حاوی مطالب مربوط به ادبیات تحقیق ارزیابی عملکرد به روش کارت امتیازی متوازن می باشد که حاوی جدیدترین مطالب و منابع است. … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 59 حجم فایل: 425 کیلوبایت قیمت: 16000 تومان دانلود تحقیق در مورد مبانی نظری و ادبیات تحقیق ارزیابی عملکرد با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن، در قالب doc و در 59 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه بخش اول: ارزیابی عملکرد مقدمه تعریف عملکرد تعریف ارزیابی عملکرد پیشینه ارزیابی عملکرد و بررسی دیدگاه های مختلف…

  • دانلود ادبیات و مبانی نظری تحقیق فرهنگ سازمانی، در قالب word و در 37 صفحه، قابل ویرایش. چکیده تحقیق: با بررسی روند تدریجی و تکاملی مدیریت امور کارکنان و اداره انسانی در دهه های 1970 و 1980 م به نگرشی برخورد می نمائیم که مقوله فرهنگ را به… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 37 حجم فایل: 56 کیلوبایت قیمت: 8000 تومان دانلود ادبیات و مبانی نظری تحقیق فرهنگ سازمانی، در قالب word و در 37 صفحه، قابل ویرایش. چکیده تحقیق: با بررسی روند تدریجی و تکاملی مدیریت امور کارکنان و…

  • دانلود تحقیق با موضوع سیر تحول و تطور نقوش محرابی، در قالب word و در 70 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: کلیات، مقدمه و بیان مساله، پیشینه تاریخی تحقیق، فصل دوم: مواد و روش های تحقیق، نوع و روش تحقیق، فرضیه تحقیق، اهداف تحقیق… فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 44 حجم فایل: 606 کیلوبایت قیمت: 9000 تومان دانلود تحقیق با موضوع سیر تحول و تطور نقوش محرابی، در قالب word و در 70 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: کلیات مقدمه و بیان مساله پیشینه تاریخی تحقیق فصل دوم:…

دانلود ادبیات و تاریخچه (مبانی نظری و سیر تطور) اتوماسیون و نگهداری تعمیرات (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت: بررسی تاثیر سیستم های انفورماتیک درعملکرد شرکت تعمیرات) به همراه منابع،

در قالب word و در 78 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل دوم: مبانی نظری و سیر تطور موضوع

مقدمه

بخش اول:

1- تکنولوژی

2- سیستم های تکنولوژی اطلاعات

3- تعریف تکنولوژی اطلاعات

4- تاریخچه تکنولوژی اطلاعات

5- کاربردهای سیستم تکنولوژی اطلاعات در سازمان

الف کاربرد عملیاتی

ب کاربرد اطلاعاتی

ج کاربرد آموزشی

6- پیاده سازی سیستم تکنولوژی اطلاعات

بخش دوم:

1- جایگاه سیستم های نگهداری و تعمیرات

2- تعریف سیستم های نگهداری و تعمیرات

3- لزوم استفاده از سیستم های نگهداری و تعمیرات

4- معایب ناشی از نداشتن سیستم های نگهداری و تعمیرات

5- انواع روشهای نگهداری و تعمیرات

الف نگهداری و تعمیرات به منظور بهبود

ب نگهداری و تعمیرات در هنگام بروز اشکال

ج نگهداری و تعمیرات پیشگیری

د نگهداری و تعمیرات پیشگویی کننده

ه نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر

6- نگهداری و تعمیرات در سازمان ها

7- نگهداری و تعمیرات در شبکه انتقال نیرو

بخش سوم:

1- تئوری های مبتنی بر عامل تاثیر

الف جبر تکنولوژی

ب جبر سازمانی

ج دیدگاه اقتضاء و ضرورت

2- انواع تاثیر تکنولوژی بر سازمان

1-2- تاثیر سیستم های انفورماتیک بر اقتصاد سازمان

2-2- تاثیر سیستم های انفورماتیک بر ساختار سازمان

3-2- تاثیر سیستم های انفورماتیک بر عملکرد سازمان

الف تاثیر بر مهندسی مجدد منابع انسانی

ب تاثیر بر استراتژی سازمان

ج تاثیر بر متمایز ساختن عملکرد سازمان

د تاثیر بر کارایی عملیات

ه تاثیر بر طراحی مجدد گردش کار

بخش چهارم:

مهمترین تحقیقات پیرامون تکنولوژی اطلاعات و عملکرد سازمان

برگزیده تحقیقات انجام گرفته در ایران

خلاصه

منابع

الف منابع فارسی

ب منابع انگلیسی

بخشی از متن:

بخش اول:

اینک در اولین بخش از فصل دوم به بیان «تکنولوژی اطلاعات» از وجوه مختلف می پردازیم و در بیان موضوع خواننده را از مبانی و تاریخچه آن به کاربردها و در نهایت روش های پیاده سازی این تکنولوژی رهنمون خواهیم ساخت.

1- تکنولوژی:

در مورد مفهوم واقعی تکنولوژی، اتفاق نظر کاملی وجود ندارد. برداشت های متفاوت از تکنولوژی تحت تاثیر منظور و زمینه بررسی تاثیر تکنولوژی در سازمان بوده است. از اینرو تعاریف نظری و عملیاتی متفاوتی از آن بعمل آمده است. همچنین سطوح تجزیه و تحلیل تاثیر تکنولوژی در سازمان نیز متفاوت بوده است. عده ای کل سازمان را به عنوان یک واحد دارای یک تکنولوژی یگانه، وعده ای دیگر، واحدهای سازمان را به عنوان استفاده کنندگان تکنولوژی های متفاوت، و حتی عده ای دیگر فرد را به عنوان یک واحد تاثیرپذیر از تکنولوژی مورد بررسی قرارداده اند. به همین جهت، تعریف واحدی از تکنولوژی ارائه نشده است.

در هر حال، تکنولوژی عبارتی است که برای هرنوع سازمانی قابل کاربرد است. سازمان ها همگی اعم از صنعتی و خدماتی از تکنولوژی استفاده می کنند. همه سازمان ها به این منظور به وجود آمده اند که تغییری را در «شئ» بوجود آورند و ایجاد این تغییر مستلزم داشتن تکنولوژی است. البته شئ مذکور حتما دارای صورت ظاهری و مادی نخواهد بود بلکه می تواند شامل مواردی مانند اطلاعات، نمادها و حتی افراد نیز باشد. محسوس و ملموس بودن یا نبودن شئ مورد تغییر در سازمان، تاثیری در مفهوم و اهمیت تکنولوژی به طور عام ندارد. به عبارت دیگر در تحلیل تکنولوژی به عنوان عامل مؤثر همانگونه که یک پالایشگاه نفت مورد بررسی قرار می گیرد به همان نحو یک مؤسسه بیمه نیز مورد بررسی قرارمی گیرد (اسکات، 1981؛ بدیان، 1984).

تعاریف متعددی از تکنولوژی ارائه شده است که چند مورد آن ها عبارت اند از:

1- به نظر گلیپس و میلتی تکنولوژی عبارت است از گونه ها و الگوهای فعالیت، تجهیزات، مواد، دانش و تجربه مورد استفاده برای انجام وظائف سازمانی (گیرلوف، 1985)..

2- تکنولوژی عبارت است از ابزاری که برای دگرگون کردن «وارده» به «بازده یا ستاده» درهسته عملیاتی بکار می رود. مجموع تکنولوژی های مورد استفاده سازمان، نظام فنی سازمان را تشکیل می دهند که شامل سه تکنولوژی انسانی، تکنولوژی ماشینی و تکنولوژی روش های انجام کار می باشد (مینتز برگ، 1371)..

3- تکنولوژی عبارت است از استفاده از ابزارهای فیزیکی و نیروهای فکری برای ایجاد ساختارها، تولید و ارائه کالاها و خدمات، به طوری که کارائی انسان را از طریق درک، سازگاری و کنترل بهتر محیط پیرامونش افزایش دهد.

4- تکنولوژی به دانش و تخصص چگونگی انجام کارها اشاره دارد و شامل نوآوریها، ابداعات، تکنیک ها و حد گسترده ای از دانش و اطلاعات می شود (کونتزوویهریچ، 1988).

5- تکنولوژی شامل دانش، ابزار، تکنیک ها و فعالیت های مورد استفاده برای تبدیل داده ها به ستاده هاست و در بردارنده ماشین آلات، مهارت های کارکنان و روش های کاراست (دفت، 1378).

6- تکنولوژی در مطالعات مردم شناسی به ابزاری اشاره دارد که انسان های نخستین برای حفظ بقای خود به کار می برده اند. امروز کاربرد تکنولوژی به طور عمده اشاره به اسباب تکنیکی نظیر ماشین ها، ابزار و تجهیزات، خودروها، کشتی ها، ساختمان ها و بزرگراه ها دارد (نژی، 1992).

7- تکنولوژی تمامی دانش ها، محصولات، ابزار و روش ها و سیستم هایی است که به خدمت گرفته می شود تا محصول یا سرویسی ارائه شود. تکنولوژی فرآیند انتقال و تبدیل منابع به محصول از طریق دانش، تجربه، اطلاعات و ابزار است. (خلیل، 2000).

تعاریف فوق اغلب تعاریف نظری می باشند، تعاریف عملیاتی نیز در مورد تکنولوژی ارائه شده است که در مباحث آینده مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در اینجا ذکر دو نکته لازم است:

1- تکنولوژی های مورد استفاده سازمان ها بر حسب اینکه مستقیما در فرآیند تبدیل دخالت داشته باشند یا نه، با یکدیگر تفاوت دارند. تکنولوژی که مستقیما از آن در فرآیند تبدیل استفاده شده و در تبدیل داده به ستاده نقش اصلی را بازی می کند را «تکنولوژی عملیاتی» می نامند.

تکنولوژی عملیاتی شامل تجهیزات، ماشین آلات و ابزارهایی می گردد که در فرآیند تبدیل داده به ستاده بطور خودکار عمل نموده و جایگزین فعالیت های انسان می شوند. تکنولوژی دیگر، تکنولوژی است که مستقیما در فرآیند تبدیل دخالت ندارند، بلکه با فراهم کردن اطلاعات لازم فرآیند تبدیل را تسهیل نموده و بر دقت و کیفیت آن می افزاید. این تکنولوژی ها را «تکنولوژی اطلاعات» می نامند.

2- تکنولوژی مورد استفاده بر اساس اینکه در سازمان های خدماتی و یا صنعتی باشند نیز با هم تفاوت دارند. تفاوت «تکنولوژی خدماتی» با «تکنولوژی صنعتی» درماهیت کالا وخدمت نهفته است. بازده یک موسسه خدماتی ناملموس، فناپذیر، غیرقابل تعویض در مصرف و غیرقابل ذخیره می باشد. از سوی دیگر، سازمان هایخدماتی بعضا روی افراد کار می کنند و سازمان های تولید تنها روی اشیا از اینرو تحلیل تکنولوژی برای سازمان های صنعتی و خدماتی از بعضی ابعاد متفاوت خواهد بود.

در نهایت برای بحث «تکنولوژی» و ارائه قدرت تاثیر آن به این نکته بسنده می کنیم که مهمترین تفاوت عصر حاضر با دوران گذشته در تغییرات سریع و تنوع زیاد تکنولوژی نهفته است. رقابت جهانی نیز موضوع جدیدی است. تکنولوژی درچند دهه اخیر با یک رشد نمایی مواجه بوده و بیش از مجموع رشد آن در چند هزار سال قبل بوده است (پریتچت، 1994).

در هر حال، پیشرفت علمی و فنی دوران حاضر اهمیت تکنولوژی درسازمان ها را روز افزون نموده است. تمامی صاحبنظران و محققین به درجات متفاوتی توافق نظر دارند که تکنولوژی بر عملکرد سازمان دارای تاثیر بوده و یکی از عواملی است که نمی توان در تحلیل عملکرد آنرا نادیده گرفت. امروزه تکنولوژی به عنوان عامل اصلی افزایش بهره وری تلقی می شود و ورود آن به سازمان باعث تغییر ساختارهای شغلی و نحوه انجام کارها می گردد، نگرش ها و رفتار کارکنان را تحت تاثیر قرارمی دهد. این تاثیرات بر کل سازمان نیز موثر بوده و دارای اهمیت حیاتی برای سازمان ها می باشد (بدیان 1984).

عبارات و واژگان کلیدی:

  • دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
  • دانلود پایان نامه فوق لیسانس مدیریت
  • دانلود پایان نامه ارشد مدیریت
  • دانلود پروژه کارشناسی ارشد مدیریت
  • دانلود مبانی نظری نگهداری تعمیرات
  • دانلود ادبیات و تاریخچه اتوماسیون و نگهداری تعمیرات

کلیک برای خرید