تحقیق بررسی رابطه گرایش بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان موسسه مالی و اعتباری عسکریه

دانلود تحقیق با موضوع بررسی رابطه گرایش بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان موسسه مالی و اعتباری عسکریه، در قالب word و در 172 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، فصل اول: کلیات تحقیق، مقدمه، بیان مسأله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف تحقیق، هدف کلی…

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 172

حجم فایل: 1,565 کیلوبایت

قیمت: 28000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پاورپوینت با موضوع کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان (فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، جدیدترین قلمرو در بازاریابی، مفهوم جدید کیفیت، مفهوم جدید خدمت به مشتریان… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 28 حجم فایل: 396 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان (فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه جدیدترین قلمرو در…

  • دانلود مقاله با موضوع مروری بر مدل های عوامل موثر در وفاداری مشتری در صنایع مختلف، در قالب pptx و در 23 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، مبانی و چارچوب نظری تحقیق، پیشینه پژوهش در ایران، پیشینه تحقیق در سطح بین الملل، تعریف وفاداری مشتری، مرور مدل های ارائه شده در زمینه وفاداری مشتریان، طراحی.. … فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 23 حجم فایل: 229 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان دانلود مقاله با موضوع مروری بر مدل های عوامل مؤثر در وفاداری مشتری در صنایع مختلف، در قالب ppt و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نقش کارت های اعتباری به عنوان ابزارهای تجارت الکترونیک، در قالب ppt و در 9 اسلاید، قابل ویرایش. مقدمه پاورپوینت: بخش مهمی از مدل تجارت الکترونیک به ابزاری متکی است که کارت اعتباری نامیده می شود و ابزار الکترونیکی… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 9 حجم فایل: 171 کیلوبایت قیمت: 6000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع نقش کارت های اعتباری به عنوان ابزارهای تجارت الکترونیک، در قالب ppt و در 9 اسلاید، قابل ویرایش. مقدمه پاورپوینت: بخش مهمی از مدل تجارت الکترونیک به ابزاری متکی است…

  • حوضه آبریز رودخانه مند، یکی از زیرحوضه های حوضه آبریز خلیج فارس- دریای عمان می باشد. این حوضه، 4781506 هکتار مساحت دارد. … فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: Shp تعداد صفحات: 1 حجم فایل: 43 کیلوبایت قیمت: 2500 تومان عبارات و واژگان کلیدی: لایه GIS حوضه های آبریز اصلی لایه مرز حوضه های آبریز اصلی نقشه مرز حوضه های آبریز شیپ فایل محدوده حوضه های آبریز مرز حوضه های آبریز دانلود شیپ فایل مرز حوضه های آبریز شیپ فایل مرز حوضه های آبریز شیپ فایل حوضه آبریز رودخانه مند کلیک برای خرید 3.5…

  • مقدمه یکی از موضوعات مهم که در تخصیص اعتبارات بانکی حائز اهمیت می باشد، بررسی و ارزیابی ریسک مشتریان اعتباری می باشد. بررسی و ارزیابی امکان حصول یا عدم حصول به نرخ بازده پیش بینی شده در ارزیابی پروژه های سرمایه ای را ریسک می نامند. به عبارت دیگر عدم اطمینان در مورد دریافت عایدات آتی سرمایه گذاری را… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 82 حجم فایل: 98 کیلوبایت قیمت: 13000 تومان مقدمه یکی از موضوعات مهم که در تخصیص اعتبارات بانکی حائز اهمیت می باشد، بررسی و ارزیابی ریسک…

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه گرایش بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان موسسه مالی و اعتباری عسکریه،

در قالب word و در 172 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

هدف کلی

اهداف جزئی

فرضیه های تحقیق

قلمرو تحقیق

تعاریف متغیرها

تعاریف مفهومی

بازاریابی رابطه مند

اعتماد

تعهد

ارتباطات

مدیریت تعارض

شایستگی

وفاداری مشتریان

تعاریف عملیاتی متغیرها

بازاریابی رابطه مند

اعتماد

تعهد

ارتباطات

مدیریت تعارض

شایستگی

وفاداری مشتریان

موسسات مالی و اعتباری

فصل دوم: ادبیات تحقیق

مقدمه

الف) مبانی نظری

تعاریف بازاریابی رابطه مند

مفهوم بازاریابی رابطه مند

فلسفه بازاریابی

ریشه های بازاریابی رابطه ای

تاریخچه بازاریابی رابطه مند

عناصر بازاریابی رابطه مند

اعتماد

بی اعتمادی و زمینه های پیدایش آن

تعهد

شاخص های تعهد

اجزاء تعهد

ارتباطات

ویژگی های روابط در بازاریابی رابطه مند

مدیریت تعارض

عوامل ایجاد کننده تعارض

دیدگاه های تعارض

مزایای تعارض

شایستگی

شایستگی مدیران فروش و بازاریابی

انواع بازاریابی رابطه مند

مکاتب بازاریابی

مکتب نوردیک

مکتب کرانفیلد

عوامل بازاریابی رابطه مند

ابعاد بازاریابی رابطه مند

مزایای بازار یابی رابطه مند

وفاداری

انواع وفاداری

وفاداری فرد به بانک

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

رویکردهای وفاداری

موسسه مالی و اعتباری عسکریه

اهداف موسسه

خدمات موسسه

ب) پیشینه تحقیقاتی

تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

تحقیقات انجام شده در داخل کشور

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه

روش تحقیق

جامعه و نمونه آماری

روش نمونه گیری

قلمرو تحقیق (زمانی، مکانی، موضوعی)

روش جمع آوری اطلاعات

ابزار جمع آوری داده های تحقیق

پرسشنامه دوبیسی و واه

روایی ابزار

پایایی ابزار

روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم: یافته های تحقیق

مقدمه

توصیف داده ها

الف) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی

ب) توصیف متغیرهای تحقیق

ج) تحلیل استنباطی یافته ها

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

مقدمه

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادها

محدودیت های تحقیق

منابع و ماخذ

پیوست ها

عبارات و واژگان کلیدی:

  • پایان نامه بازاریابی
  • بازاریابی رابطه مند
  • وفاداری مشتریان
  • پرسشنامه بازاریابی رابطه مند
  • بررسی رابطه گرایش بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان
  • تحقیق بازاریابی
  • تحقیق بازاریابی رابطه مند
  • تحقیق وفاداری مشتریان
  • پایان نامه بازاریابی رابطه مند
  • پای

کلیک برای خرید