تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی

دانلود تحقیق با موضوع بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی، در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش. چکیده مقاله: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و…

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 31

حجم فایل: 50 کیلوبایت

قیمت: 8000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی،

در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش.

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.

آن ها معتقدند که ارزشیابی به شیوه کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • ارزشیابی دانش آموزان
  • ارزشیابی دانش آموزان راهنمایی
  • ارزیابی دانش آموزان
  • تحقیق ارزشیابی دانش آموزان
  • تحقیق ارزشیابی دانش آموزان راهنمایی
  • تحقیق ارزیابی دانش آموزان
  • مقاله ارزشیابی دانش آموزان
  • مقاله ارزیابی دانش آموزان
  • مقاله ارزشیابی داتش آموزان راهنمایی

کلیک برای خرید