تحقیق بررسی عملکرد سایت بازار بیز (BazaarBiz) در تجارت الکترونیک و جذب مشتریان

دانلود تحقیق در مورد بررسی عملکرد سایت بازار بیز (BazaarBiz) در تجارت الکترونیک و جذب مشتریان، در قالب doc و در 132 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: طرح تحقیق، مقدمه، طرح تحقیق، عنوان کامل پژوهش، هدف پژوهش، بیان مسأله اهمیت مسأله…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 132

حجم فایل: 256 کیلوبایت

قیمت: 13900 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • بررسی نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین، در قالب پاورپوینت و در 36 اسلاید… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 36 حجم فایل: 525 کیلوبایت قیمت: 9000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین، در قالب ppt و در 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه مبانی نظری تجارت الکترونیک کاربرد تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی و مزیت رقابتی مدل مفهومی تحقیق نتیجه گیری و پیشنهادات عبارات و واژگان کلیدی: نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین مدیریت زنجیره تأمین…

  • دانلود پکیج شماره 5 راه اندازی سایت دانلود به ازای پرداخت، راه اندازی سایت فروش فایل به همراه آموزش نرم افزار، توضیحات: راه اندازی سیستم فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال قابل دانلود به همراه درگاه پرداخت جهان پی، پی لاین، پارس پال و… فرمت فایل دانلودی: zip حجم فایل: 12,300 کیلوبایت قیمت: 10500 تومان دانلود پکیج شماره 5 راه اندازی سایت دانلود به ازای پرداخت، راه اندازی سایت فروش فایل به همراه آموزش نرم افزار، توضیحات: راه اندازی سیستم فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال قابل دانلود به همراه درگاه پرداخت جهان پی، پی…

  • دانلود پکیج شماره 2 راه اندازی سایت دانلود به ازای پرداخت، راه اندازی سایت فروش فایل به همراه آموزش نصب نرم افزار، راه اندازی سیستم فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال قابل دانلود: در این گونه فروشگاه های آنلاین، کالا به صورت مجازی و… فرمت فایل دانلودی: zip حجم فایل: 12,297 کیلوبایت قیمت: 10000 تومان دانلود پکیج شماره 2 راه اندازی سایت دانلود به ازای پرداخت، راه اندازی سایت فروش فایل به همراه آموزش نصب نرم افزار، راه اندازی سیستم فروش آنلاین فایل و محصولات دیجیتال قابل دانلود: در این گونه فروشگاه های آنلاین، کالا…

  • مقاله بررسی عوامل مؤثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات سیستم بانکداری الکترونیک، در قالب pdf و در 8 صفحه… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 8 حجم فایل: 191 کیلوبایت قیمت: نامشخص تومان مقاله بررسی عوامل مؤثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات سیستم بانکداری الکترونیک، در قالب pdf و در 8 صفحه مقاله بررسی عوامل مؤثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات سیستم بانکداری الکترونیک در قالب pdf و در 8 صفحه عبارات و واژگان کلیدی: مقاله بررسی عوامل مؤثر قصد استفاده مشتریان خدمات سیستم بانکداری الکترونیک pdf کلیک…

  • دانلود تحقیق در مورد جذب مشتری در تجارت الکترونیک، در قالب doc و در 81 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تجارت الکترونیک، تعریف تجارت الکترونیک، انواع تجارت الکترونیکی، مراحل تجارت الکترونیکی، اجزاء تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 81 حجم فایل: 280 کیلوبایت قیمت: 9400 تومان دانلود تحقیق در مورد جذب مشتری در تجارت الکترونیک، در قالب word و در 81 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تجارت الکترونیک تعریف تجارت الکترونیک انواع تجارت الکترونیکی مراحل تجارت الکترونیکی اجزاء تجارت الکترونیکی بازاریابی الکترونیکی اجزاء بازاریابی اینترنتی اهداف بازاریابی…

دانلود تحقیق در مورد بررسی عملکرد سایت بازار بیز (BazaarBiz) در تجارت الکترونیک و جذب مشتریان،

در قالب word و در 132 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه

طرح تحقیق

عنوان کامل پژوهش

هدف پژوهش

بیان مسأله

اهمیت مسأله (نظری- عملی)

سوال (ها) یا فرضیه ها (های) پژوهش

مشخص کردن مقیاس اندازه گیری متغیرها

مشخص کردن نقش متغیرها (باز خور)

طرح پژوهش

جامعه و گروه نمونه مورد بررسی

روش نمونه برداری

ابزارگردآوری داده ها

روش گردآوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل دوم: ادبیات تحقیق

تعریف تجارت الکترونیکی (E Business)

سیستم های اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی (ECS)

مفاهیم BPR برای تجارت الکترونیکی

زمینه های BPR برای تجارت الکترونیکی

CRM و بازاریابی الکترونیکی

چرا به CRM نیاز است؟

سازگاری ERP با تجارت الکترونیکی

یکپارچگی اطلاعات الکترونیکی

هم زمانی الکترونیکی

همکاری جریان کار الکترونیکی

مدل های جدید تجاری

استفاده از فن آوری اطلاعات IT در حلقه تأمین

تبلیغات بازاریابی از طریق اینترنت

تشخیص مشتری های بالقوه

تشخیص نیاز مشتری های بالقوه

جمع آوری سفارش

دریافت پول در فروشگاه های الکترونیکی

دریافت پول از طریق کارت های اعتباری

مدل فروش تاجر به تاجر (B2B)

مستندات مورد انتقال

تفاوت با انتقال الکترونیک وجوه و پست الکترونیک

مزایای مبادله الکترونیک داده ها

بازاریابی الکترونیک چیست؟

بانکداری الکترونیک

مروری بر ویژگی های بانکداری اینترنتی

مزایای بانک های صددرصد اینترنتی

نبودن بعضی از خدمات ویژه

مشاور مالی

مواظب هیولای کارمزد باشید!

سایر خدمات بانکی

چهار اصل اساسی در ایجاد یک شعبه اینترنتی

شناخت اقتصاد اینترنتی

فصل سوم: روش تحقیق

مصاحبه با مدیران سایت

جامعه آماری

منابع اطلاعات

فصل چهارم: جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها

جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها

بررسی فرضیه ها

تحلیل یافته های مصاحبه ای

مدیران

برنامه نویسان

تبلیغات

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع و مأخذ

ضمائم و نمودارها

مقدمه تحقیق:

بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود، اقدام به مبادله کالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم، نحوه تبادل کالاها و خدمات، از روش خود کفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد. با اختراع پول روزنه جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش های مختلف تبادل کالاها و خدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت که هر روز پیشرفت آن قابل ملاحظه بوده و امروزه با جهانی شدن و تبدیل دنیا به دهکده جهانی، راهی جز یافتن راه های سریع، موثر و کم هزینه وجود ندارد.

با ظهور اینترنت، این گام اساسی برداشته شد و عمل تبادل الکترونیکی داده ها یا EDI به عنوان سرمنشاء تجارت الکترونیکی، دوره جدیدی از اقتصاد و تجارت را رقم زده است. امروزه تمامی کشورها و سازمان ها برای بقا باید در تجارت الکترونیکی وارد شده، امور خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات شبکه انجام دهند.

در این پژوهش سعی شده با بررسی عملکرد یکی از پیشتازان این امر در ایران، چگونگی ورود به این بازار را بررسی نماییم. امید است این پژوهش راه گشایی باشد برای کسانی که تمایل به ورود به این عرصه را دارند.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تحقیق در مورد بازاریابی اینترنتی
  • تجارت الکترونیکی با سایت
  • عملکرد سایت بازار
  • تحقیق سایت اینترنتی
  • تحقیق در مورد سایت اینترنتی
  • تحقیق درباره سایت اینترنتی
  • بازاریابی اینترنتی
  • تحقیق بازاریابی اینترنتی
  • تحقیق درباره سایت اینترنتی

کلیک برای خرید