پاورپوینت جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان

دانلود پاورپوینت در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان، در قالب ppt و در 79 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بیان مسأله، اهمیت وضرورت، اهداف، سؤالات، فرضیات، محدودیت ها، مبانی نظری، جدول مباحث، قلمرو تحقیق…

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: PPT

تعداد صفحات: 79

حجم فایل: 976 کیلوبایت

قیمت: 18000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • مقاله ترجمه شده با عنوان فرآیند هویت برند (نام تجاری)، به همراه اصل مقاله… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc, pdf تعداد صفحات: 16 حجم فایل: 82 کیلوبایت قیمت: 11500 تومان دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان فرآیند هویت برند (نام تجاری)، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Brand Identity Process عنوان فارسی مقاله: فرآیند هویت برند (نام تجاری) فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش. تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7 تعداد صفحات فایل اصلی: 9 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله، این جا، کلیک نمایید. ترجمه بخشی از ابتدای…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل کالا چیست؟ ، سطوح پنج گانه یک کالا، سلسه مراتب کالا، طبقه بندی کالاها… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 22 حجم فایل: 400 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: کالا چیست؟ سطوح پنج گانه…

  • دانلود سمینار با موضوع سنجش رضایت از مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین، در قالب pptx و در 40 صفحه، قابل ویرایش. این فایل برای درس سمینار در مدیریت رشته مدیریت بازرگانی در مقطع... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 40 حجم فایل: 511 کیلوبایت قیمت: 4800 تومان دانلود سمینار با موضوع سنجش رضایت از مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین، در قالب pptx و در 40 صفحه، قابل ویرایش. این فایل برای درس…

  • دانلود تحقیق در مورد بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی برروی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاه های زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژه نام و نشان تجاری، در قالب doc و در 170 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: 1-1) مقدمه، 1-2) بیان مسأله… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 170 حجم فایل: 5,427 کیلوبایت قیمت: 24800 تومان دانلود تحقیق در مورد بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی برروی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاه های زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژه نام و نشان تجاری،…

  • دانلود تحقیق در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان، در قالب doc و در 164 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: کلیات تحقیق، مقدمه، بیان مسأله، اهمیت موضوع، سؤالات تحقیق، فرضیات تحقیق، اهداف تحقیق، روش انجام… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 164 حجم فایل: 1,523 کیلوبایت قیمت: 35000 تومان دانلود تحقیق در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان، در قالب word و در 164 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان…

دانلود پاورپوینت در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان،

در قالب ppt و در 79 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بیان مسأله

اهمیت وضرورت

اهداف

سؤالات

فرضیات

محدودیت ها

مبانی نظری

جدول مباحث

قلمرو تحقیق

روش تحقیق

ابزار جمع آوری

جامعه آماری

نمونه آماری

تعیین حجم نمونه

پایایی

آینده

روایی

روش تحلیل داده ها

تحلیل داده ها

فرضیه 1

فرضیه 2

فرضیه 3

فرضیه 4

فرضیه 5

فرضیه 6

فرضیه 7

فرضیه 8

فرضیه 9

فرضیه 10

فرضیه 11

فرضیه 12

اولویت بندی

بررسی یافته های تحقیق

پیشنهادها برای آینده

پایان

بخشی از متن پاورپوینت:

در روند نام گذاری تجاری، تلاش می شود برای شرکت، محصول یا خدماتی که متمایز کننده آن در رقابت باشد، جایگاهی خاص ایجاد شود. نیمی از هدف برنامه ریزی راهبردی نام و نشان تجاری، از طریق جایگاه یابی دقیق نام تجاری ایجاد می شود و نیم دیگر هویت نام تجاری است.

جایگاه یابی نام و نشان تجاری، اولین و مهم ترین مرحله در مدیریت استراتژیک دارایی نام و نشان تجاری است و از این منظر، دارای اهمیت خاصی است. بسیاری از نام های تجاری سال های متمادی در بازار های خود پابرجا مانده اند، بسیاری از آن ها برای مدت کوتاهی به موفقیت دست می یابند و به سرعت از بین می روند…

سایر محصولات مشابه:

تحقیق جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تحقیق برند
  • تحقیق در مورد برند
  • تحقیق درباره برند
  • تحقیق در مورد برند سازی
  • تحقیق درباره نام تجاری
  • پایان نامه برند
  • پایان نامه در مورد برند
  • پایان نامه با موضوع برند
  • پایان نامه درباره برند
  • دانلود پایان نامه برند
  • پایان نامه برند سازی

کلیک برای خرید