تحقیق بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران

دانلود تحقیق با موضوع بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران، در قالب word و در 89 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه، بیان اصلی تحقیق، تبیین موضوع و مسأله، اهداف تحقیق، فرضیه ها… …

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 89

حجم فایل: 496 کیلوبایت

قیمت: 6800 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • مقاله مدیریت، چکیده: هدف از این پژوهش بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند بانک پاسارگاد شهر قم و ابعاد مختلف ان مانند کیفیت ادراک شده، تداعی برند، وفاداری به برند و در نهایت آگاهی از برند بوده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان داده است که فعالیت های تبلیغاتی و... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 8 حجم فایل: 1,080 کیلوبایت قیمت: 3500 تومان چکیده: هدف از این پژوهش بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند…

  • دانلود پایان نامه با موضوع بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس و مد، در قالب word و در 143 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، فصل اول: تاریخچۀ لباس، 11 مسئله، 111 مد چیست؟ ، 112 مختصری از مد در قرون 17، 18 و 19، 12 مختصری از سبکهای هنری… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 143 حجم فایل: 110 کیلوبایت قیمت: 14000 تومان دانلود پایان نامه با موضوع بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس و مد، در قالب word و در 143 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه فصل اول: تاریخچۀ لباس 11 مسئله…

  • دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با صنعت بیمه و اصول بیمه گری، در قالب word و در 48 صفحه، قابل ویرایش، شامل آشنایی با صنعت بیمه و اصول بیمه گری، چکیده، فصل اول، فصل دوم: اصل جانشینی، خسارت نامه های بیمه ای مشکوک، محدودیت ها، اقدامات… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 46 حجم فایل: 61 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با صنعت بیمه و اصول بیمه گری، در قالب word و در 48 صفحه، قابل ویرایش، شامل: آشنایی با صنعت بیمه و اصول بیمه گری چکیده فصل اول…

  • بلوغ بلوغ یکی از مراحل مهم و اساسی در رشد شخصیت افراد می باشد که با تغییرات مهم و اساسی جسمانی، روحی، روانی و اجتماعی و... همراه می باشد. در واقع میتوان گفت اساسی ترین مرحله رشد همین دوران بلوغ است. که در صورت خوب طی شدن انسان را خوشبخت کرده و عکس آن نیز صحیح است. یعنی اگر این پیچ خطرناک دوران رشد… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 23 حجم فایل: 21 کیلوبایت قیمت: 9000 تومان بلوغ بلوغ یکی از مراحل مهم و اساسی در رشد شخصیت افراد می…

  • دانلود گزارش کارآموزی در مورد انجام امور بیمه ای مرتبط با حسابداری در نمایندگی بیمه پاسارگاد (بیمه عمر و آتیه)، در قالب doc و در 51 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: آشنایی با مکان کارآموزی، مقدمه، 1-1 تاریخچه، 1-2 اهداف، 1-3 بیمه مرکزی… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 51 حجم فایل: 206 کیلوبایت قیمت: 11900 تومان دانلود گزارش کارآموزی در مورد انجام امور بیمه ای مرتبط با حسابداری در نمایندگی بیمه پاسارگاد (بیمه عمر و آتیه)، در قالب word و در 51 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: آشنایی…

دانلود تحقیق با موضوع بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران،

در قالب word و در 89 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان اصلی تحقیق

تبیین موضوع و مسأله

اهداف تحقیق

فرضیه ها

متغیرهای تحقیق

نوع، روش و قلمرو تحقیق

روش جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات

ضرورت انجام تحقیق

تعریف واژه های تحقیق

فصل دوم: مبانی نظری تحقیق

گفتار اول:

خدمات

طبقه بندی انواع خدمات

ویژگی های امور خدماتی

گفتار دوم:

تاریخچه و سوابق مساله تحقیق

اصول حاکم بر بیمه های بازرگانی

تقسیم بندی انواع بیمه

گفتار سوم:

تبلیغات و آگهی ها

تبلیغات بازرگانی

اهداف تبلیغات بازرگانی

اصول تبلیغات

شرایط اثربخشی تبلیغات

اثرات اجتماعی و اقتصادی تبلیغات

مراحل به وجود آمدن ارتباطات موثر

مزایای تبلیغات

بازاریابی بیمه های زندگی

مکعب بازار

عوامل تشکیل دهنده بازار

بازار آگاه و ناآگاه

قابلیت جذب بازار

اهداف بازاریابی

تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی

بررسی و اندازه گیری اولویت مصرف کنندگان

شیوه های تماس

پوشه های تبلیغاتی و اطلاعاتی

فرم پیشنهادی

فصل سوم:

روش جمع آوری اطلاعات

مقدمه

بررسی اسناد و مدارک

تحولات بیمه های زندگی در سال 1372

تحولات بیمه های زندگی در سال 1373

تحولات بیمه های زندگی در سال 1374

تحولات بیمه های زندگی در سال 1375

تحولات بیمه های زندگی در سال 1376

روش بررسی میدانی

اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسش نامه

بررسی فرضیه ها با اطلاعات پرسش نامه ها

فرضیه

فصل چهارم:

روش های آماری و تجزیه و تحلیل اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه

بررسی فرضیه های تحقیق بر اساس روش های آماری

استدلال فرضیه

خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق

فصل پنجم:

خلاصه تحقیق، نتیجه گیری، پیشنهادات

گفتار اول:

خلاصه تحقیق

نتیجه گیری

پیشنهادات

پیوست شماره1

پرسش نامه

پیوست شماره2

واژه نامه

منابع و ماخذ

بخشی از مقدمه تحقیق:

خطر یا ریسک، ، به عنوان یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان، همواره و همیشه با او بوده است، به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حل های مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات کاهش دامنه خسارت ناشی از آن ها وادار نموده است. البته تمام راه حل هایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بود، از طریق آزمایش و خطا بود. ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تأمین را در خود ارضاء می نمود که نمونه های آن بسیار زیاد است. مثلاً برای محافظت خود از سرما از پوست حیوانات شکار شده استفاده می نمود و نسل به نسل این یا فته ها را تکمیل نموده و انتقال داده است. ولی مقتضیات زمانی بشر امروز با آن زمان تفاوت دارد. پیشرفت جوامع به خودی خود خطراتی را به همراه می آورد که انسان را ناچار به محافظت از خود در مقابل آن ها می نماید.

نمونه آن پدیده انقلاب صنعتی و پیامدهای بسیار آن می باشد. پیامدهای آن نظیر ماشینی شدن تولید، افزایش جمعیت، شهرنشینی، تغییر الگوی مصرف و تولید و در نتیجه افزایش خطرها نیاز به تأمین را تشدید نمود، به طوری که مردم به ماهیت آن پی برده و بدون نیاز به تبلیغات به دنبال آن می روند. بیمه در این گونه کشورها به عنوان یک ابزار مالی شناخته شده و موجب سرمایه گذاری در بخش های مهم اقتصادی شده است…

عبارات و واژگان کلیدی:

  • بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران
  • بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش
  • شد فروش بیمه های زندگی در ایران
  • اصول حاکم بر بیمه
  • قوانین بیمه
  • تقسیم بندی انواع بیمه
  • تبلیغات و آگهی های بیمه
  • اثر تبلیغات بر بیمه
  • تحقیق اثر تبلیغات
  • مقاله ت

کلیک برای خرید