تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده

دانلود تحقیق با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده، در قالب word و در 37 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، ایجاد پایگاه اطلاعاتی مشتری، تحلیل داده ها و اطلاعات، انتخاب مشتری، هدف گیری مشتریان… …

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 37

حجم فایل: 147 کیلوبایت

قیمت: 8000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود تحقیق با موضوع نقش زبان بدن در سیستم های ارتباط با مشتری، در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تاریخچه، زبان بدن چیست؟ ، استفاده از زبان بدن در روابط عمومی و ارتباطات شغلی، علائم و نشانه ها، یادگیری زبان بدن، نقش زبان بدن… فرمت فایل دانلودی: docx فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 11 حجم فایل: 34 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان دانلود تحقیق با موضوع نقش زبان بدن در سیستم های ارتباط با مشتری، در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تاریخچه زبان بدن چیست؟…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری، انواع سیستم های اطلاعاتی، هدف از CRM، مزایای CRM، عوامل شکست پروژه های CRM، … فرمت فایل دانلودی: ppt فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 22 حجم فایل: 4,638 کیلوبایت قیمت: 10000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری انواع سیستم های اطلاعاتی هدف از CRM مزایای…

  • سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب (AHP) تحلیلی (مطالعه موردی: بانک خصوصی پاسارگاد شعب شهر اصفهان) … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 89 حجم فایل: 260 کیلوبایت قیمت: 42000 تومان دانلود تحقیق با موضوع سنجش عوامل مؤثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب (AHP) تحلیلی (مطالعه موردی: بانک خصوصی پاسارگاد شعب شهر اصفهان)، در قالب word و در 89 صفحه، قابل…

  • دانلود مقاله با موضوع بررسی ریزساختار ریختگی آلیاژ (Al A (356 تغییر شکل یافته توسط ECAP در مسیرهای مختلف، در قالب pdf و در 10 صفحه. در این مقاله کاربردی، بررسی ریزساختار ریختگی آلیاژ Al A (356) تغییر شکل یافته توسط ECAP در مسیرهای مختلف، مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفته است. فرآیند تغییر شکل پلاستیکی... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 10 حجم فایل: 2,993 کیلوبایت قیمت: 3850 تومان دانلود مقاله با موضوع بررسی ریزساختار ریختگی آلیاژ (Al A (356 تغییر شکل یافته توسط ECAP در مسیرهای مختلف، در…

  • چکیده آینده نگاری بر آمده از نیاز «آمادگی برای آینده»؛ یعنی به کار بردن منابع به بهترین وجه ممکن برای دست یابی به مزیت «رقابتی» «بهبود کیفیت زندگی» و «توسعه پایدار» می باشد. استفاده روزافزون از این ابزار در سالهای اخیر موجب آن شده است که ملاحظات محوری و پایه ای در مفهوم فعلی آینده نگاری در اروپا تغ… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 18 حجم فایل: 18 کیلوبایت قیمت: 9000 تومان چکیده آینده نگاری بر آمده از نیاز «آمادگی برای آینده»؛ یعنی به کار بردن منابع به بهترین وجه…

دانلود تحقیق با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده،

در قالب word و در 37 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

ایجاد پایگاه اطلاعاتی مشتری

تحلیل داده ها و اطلاعات

انتخاب مشتری

هدف گیری مشتریان

برنامه های ایجاد ارتباط

خدمات رسانی به مشتری

برنامه های تناوبی/ثابت

ارتقای نرم افزاری

ایجاد ارتباط

مساله حریم خصوصی

معیارها (استانداردها)

آینده CRM

بخشی از مقدمه تحقیق:

ماهیت تحول تکنولوژی اطلاعات و بخصوص وب گسترده جهانی (اینترنت)، فرصتی جهت ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان نسبت به آن چه در گذشته (در دنیای بدون اینترنت) امکان پذیر بود، فراهم آورده است. با ترکیب قابلیت ها جهت پاسخگویی مستقیم به درخواست های مشتری و جذب مشتری با ارتباطات متقابل زیاد و ایجاد امکانات نرم افزاری، شرکت ها امروزه توانایی بیشتری جهت ایجاد، گسترش و حفظ ارتباطات بلندمدت با مشتری، نسبت به گذشته دارند.

هدف نهایی، تبدیل این ارتباطات به سوددهی بیشتر به وسیله افزایش نرخ خرید تکراری و کاهش هزینه های اکتسابی از مشتری می باشد. در واقع، این تحول در مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، به منترا جدید بازاریابی منسوب شده است. شرکت هایی مثل سیبل، ای. پیفانی، اراکل، برود ویژن، دریافت شبکه، کانا و دیگران، این فضای CRM را با امکاناتی که هر کاری از پیگیری رفتار مشتری بر روی وب گرفته تا پیش بینی سیر آیندۀ مشتریان و ارسال ایمیل مستقیم جهت ایجاد ارتباط انجام می دهند، پر می کنند. این امر یک بازار جهانی برای محصولات و خدمات CRM با درآمد 34 میلیارد دلار در سال 1999 ایجاد کرده است و پیش بینی می شود، با رشد IDC این درآمد به 125 میلیارد دلار در سال 2004 برسد…

عبارات و واژگان کلیدی:

  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
  • تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
  • مدیریت مشتری
  • تحقیق مدیریت مشتری
  • تحقیق CRM
  • تحقیق در مورد CRM
  • پاورپوینت ارتباط با مشتری
  • پاورپوینت CRM
  • مقاله CRM
  • مقاله ارتباط با مشتری

کلیک برای خرید