استراتژیهای بازاریابی

استراتژیهای بازاریابی…

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 21

حجم فایل: 108 کیلوبایت

قیمت: 5000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده)، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بازاریابی چیست؟ ، فرآیند بازاریابی، پنج اصل اساسی بازار و مشتری… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 32 حجم فایل: 289 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده)، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: بازاریابی چیست؟…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، انواع بازاریابی، بازاریابی خود (شخصی)، بازاریابی سازمان، بازاریابی مکان، بازاریابی ایده، … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 390 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه انواع بازاریابی بازاریابی خود (شخصی) بازاریابی سازمان بازاریابی مکان بازاریابی ایده بازاریابی خدماتی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی، در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف سیستم، سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی، سیستم اطلاعات بازاریابی، سیستم برنامه ریزی بازاریابی، سیستم سازمانی بازاریابی، … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 14 حجم فایل: 271 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی، در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعریف سیستم سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی سیستم اطلاعات بازاریابی سیستم برنامه ریزی بازاریابی سیستم…

  • بازاریابی شبکه ای چیست؟ آینده بازاریابی شبکه ای را چگونه می بینم؟ روانشناسی و جامعه شناسی بازاریابی شبکه ای چیست و... - اکنون در ادامه مقاله کوتاهی که چندی پیش در خصوص توضیح و تعریف مختصری از اینکه بازاریابی شبکه ای چیست نوشتم قصد دارم در این مقاله به برخی از سوالات بالا بپردازم. … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 6 حجم فایل: 7 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان در این تحقیق بازاریابی شبکه ای در مقابل بازاریابی وابسته مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است. در زیر به مختصری ازعناوین…

  • دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژی های رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Transformational leadership and market orientation: Implication… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc, pdf تعداد صفحات: 25 حجم فایل: 382 کیلوبایت قیمت: 9800 تومان دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژی های رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Transformational leadership and market orientation: Implications for the…

فهرست مطالب:

مقدمه

استراتژی های رقابتی

1. استراتژی بازاریابی یکپارچه (Integration Marketing)

2. استراتژی بازاریابی شبکه ای (network Marketing)

3. استراتژی بازاریابی گذار (Transition Marketing)

5. استراتژی بازاریابی احیائی (Regeneration Marketing)

6. استراتژی بازاریابی سرآمد (Excellence Marketing)

7. استراتژی بازاریابی بدون مرز (Non-Border Marketing)

8. استراتژی بازاریابی ابراز شده (Tailored Marketing)

استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف

1- استراتژی بازاریابی یکسان

2- استراتژی بازاریابی تفکیکی

3- استراتژی بازار یابی تمرکزی

استراتژیهای بازار یابی بین الملل

اعطای امتیاز

فرنچایزینگ

تولیدقرار دادی

قرارداد مدیریتی

سرمایه گذاری مستقیم خارجی

تاسیس یک واحدبامالکیت کامل

پیمانهای استراتژیک

قیمت گذاری هوشمندانه برای سودآوری بهتر

ماتریس قیمت گذاری

مراحل استفاده از ماتریس قیمت گذاری

منابع

قسمتی از متن:

رقابت شدید کشورهایی که قادر به تولید با هزینه های پایین هستند، مشکلات زیادی برای بسیاری از صنایع فراهم آورده است. تولیدکنندگان صنایع برای ماندن در صحنه رقابت، باید راهکارهایی برای تطبیق خود با تغییرات بیابند. سازمانها امروز از حالت وظیفه ای خارج شده اند و به صورت مشارکتی درآمده اند. امروز در بازاریابی با مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید، زمان ستاد برای تولید کالای سفارش داده شده، بازخورد مشتری به عرضه کننده کالا و همه موارد دیگر از این دست، باید به سمت صفر میل کنند. ترکیب این عوامل است که مزیت نسبی کشور را تشکیل می دهد.

استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • استراتژی های رقابتی
  • استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف
  • استراتژیهای بازار یابی بین الملل
  • قرارداد مدیریتی
  • پیمانهای استراتژیک
  • قیمت گذاری هوشمندانه برای سودآوری بهتر
  • ماتریس قیمت گذاری
  • مراحل استفاده از ماتریس قیمت گذاری

کلیک برای خرید