تحقیق مقایسه دبیرستان های دخترانه از نظر میزان برخورداری از ویژگی های سازمان یادگیرنده

در این فایل مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه 2 تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی های سازمان یادگیرنده مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است که به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع با فرمت word دراختیار شما قرار می گیرد…

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 150

حجم فایل: 414 کیلوبایت

قیمت: 12000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • پاورپوینت سازمان یادگیرنده، بسیار زیبا و کاربردی و در 35 اسلاید… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 35 حجم فایل: 32 کیلوبایت قیمت: 8000 تومان دانلود پاورپوینت در مورد سازمان یادگیرنده، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه سازمان یادگیرنده ویژگی های سازمان یادگیرنده فرآیند یادگیری سازمانی فرآیند یادگیری سازمانی هابر انواع یا دگیری سازمانی ایجاد سازمان یادگیرنده رهبری تحول آفرین طراحی ساختار جدید سازمانی شکل جدید فرهنگ سازمانی ابعاد مهم و حوزه هایی که اقدامات عملیاتی در آنها به وقوع می پیوندد به شرح زیر است…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سازمان ها و گروه های یادگیرنده (راه آینده)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل نظام های 5 گانۀ پیتر سنج، شالوده های هر سازمان یادگیرنده، سازمان یادگیرنده از سوی گروهی از رهبران خادم به وجود می آید، ویژگی های… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 20 حجم فایل: 64 کیلوبایت قیمت: 4000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع سازمان ها و گروه های یادگیرنده (راه آینده)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: نظام های 5 گانۀ پیتر سنج شالوده های…

  • مقاله با موضوع بررسی اثرات بهره گیری از مؤلفه های سازمان یادگیرنده در آموزش عالی… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 10 حجم فایل: 446 کیلوبایت قیمت: نامشخص تومان مقاله با موضوع بررسی اثرات بهره گیری از مؤلفه های سازمان یادگیرنده در آموزش عالی مقاله با موضوع بررسی اثرات بهره گیری از مؤلفه های سازمان یادگیرنده در آموزش عالی در قالب PDF و در 10 صفحه عبارات و واژگان کلیدی: مقاله موضوع بررسی اثرات بهره گیری مؤلفه سازمان یادگیرنده آموزش عالی PDF کلیک برای خرید 3.5 156

  • دانلود تحقیق با موضوع سازمان های کامیاب امروز، سازمان های یادگیرنده و دانش آفرین، در قالب word و در 77 صفحه، قابل ویرایش، شامل سازمان های کامیاب امروز، سازمان های یادگیرنده و دانش آفرین، سازمان های یادگیرنده، ویژگی های سازمان های یادگیرنده، چکیده، مقدمه، بیان مسئله، اهداف پژوهش، محدودیت های تحقیق... … فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: docx تعداد صفحات: 77 حجم فایل: 203 کیلوبایت قیمت: 25100 تومان دانلود تحقیق با موضوع سازمان های کامیاب امروز، سازمان های یادگیرنده و دانش آفرین، در قالب word و در 77 صفحه، قابل ویرایش، شامل: سازمان…

  • هر انسانی بر اساس ملاک ها و معیارهائی که در اختیار دارد، همواره خود را مورد ارزیابی و قضاوت قرار می دهد و میزان کا رائی، موفقیت و ارزشمندی خویش را تعیین می نماید. … فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 16000 حجم فایل: 837 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان فهرست مطالب: چکیده فصل اول مقدمه طرح مسئله اهداف پژوهش فرضیات تعریف نظری ضرورت و اهمیت تحقیق کلید واژه فصل دوم نگاهی به تاریخچه متغییرهای پژوهش مقدمه پیشینه نظری مفهوم عزت نفس چگونگی پیدایش عزت نفس در افراد عزت نفس از دیدگاه…

دانلود تحقیق با موضوع مقایسه دبیرستان های دخترانه از نظر میزان برخورداری از ویژگی های سازمان یادگیرنده،

در قالب word و در 150 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: کلیات تحقیق

تعریف و بیان مسأله

اهمیت مسأله

هدف تحقیق

سوالات تحقیق

تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق

فصل دوم: ادبیات تحقیق

بخش اول: پیشینه نظری تحقیق

سیر تحولات نظریه های سازمان و مدیریت

سابقه سازمان یادگیرنده

تئوری یادگیری سازمانی

تعاریفی از یادگیری سازمانی

سازمان یادگیرنده

یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده

نقش مکاتب فکری در سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی

اصول سازمان های فراگیر از نظر «پیترسنج»

تفاوت سازمانهای یادگیرنده با سازمان های سنتی

بررسی و مقایسه نظریه پیترسنج با نظریه صاحبنظران دیگر

چگونه یک سازمان یادگیرنده با سازمان های دیگر متفاوت است؟

اجزای سازنده سازمان یادگیرنده

سازمان یادگیرنده در آینده

راهبردهای ایجاد و گسترش سازمان یادگیرنده

راهکارهای اجرایی سازمان های یادگیرنده

مزایای ایجاد سازمان یادگیرنده

تغیرات ساختاری لازم براساس سازمان یادگیرنده در درون سازمان موجود (مدارس)

مدارس یادگیرنده

ویژگی های مدرسه یادگیرنده

مقایسه مدارس دولتی و غیرانتفاعی

بخش دوم: بررسی پیشینه تحقیق

نتیجه گیری

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه گیری

روش جمع آوری اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها

اطلاعات توصیفی گروه نمونه

جمع بندی

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

بحث و نتیجه گیری

محدودیت های پژوهشی

فهرست منابع

ضمائم

چکیده تحقیق:

امروزه مفهوم نوینی که با پیچیده شدن محیط سازمان ها مطرح می شود، مفهوم سازمان یادگیرنده می باشد. هر چقدر عدم اطمینان محیطی پیچیدگی و تغییرات محیطی بالا باشد، سازمان ها نیاز بیشتری به دانستن و آگاهی گسترده از عوامل محیطی دارند تا بتوانند خود را با تغییرات و تحولات محیطی تطبیق دهند. سازمان یادگیرنده را نوعی از سازمان به شمار می آورند که هدف اصلی آن یادگیری است و آموزش و یادگیری در آن نهادینه شده است..

«سازمان یادگیرنده» در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و عملکردش را متحول می سازد. «سازمان یادگیرنده» سازمانی است که عملکردهایش از طریق آگاه شدن و درک بهتر بهبود می یابد و اصلاح می شود (الوانی، 1378- ص3)

برای ایجاد و توسعه سازمان های یادگیرنده لازم است گام های اولیه را از مدارس و ایجاد عادت به تفکر خلاق و یادگیری دائمی در تربیت شوندگان آغاز کنیم. کسب اطلاعات درست یادگیری در سنین خردسالی و در سال های نخستین مدرسه شکل می گیرد و در طول حیات ادامه می یابد. مهارت های شناختی درست لازمه پیشرفت تحصیلی و ایجاد رغبت و انگیزه برای یادگیری می باشد. یادگیری تنها به سالهایی که در مدرسه می گذرد اختصاص ندارد ایجاد فرهنگ یادگیری و تبدیل مدارس به سازمان های یادگیری مستلزم نگاهی دیگر به آموزش وبرنامه ریزی آن است. (مشایخ، 1380- ص135-164)

در تحقیق حاضر، حجم نمونه تحقیق 94نفر شامل 75 دبیر و 19 مدیر بوده که البته این افراد از 7 دبیرستان یعنی 2 دولتی و 5 غیرانتفاعی با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای از جامعه 25 مدرسه ای انتخاب شده است. با استفاده از روش تحقیق توصیفی و به کاربردن پرسشنامه ای که حاوی 30 سوال 5 گزینه ای بود، دیدگاه دبیران ومدیران دبیرستانهای دخترانه منطقه 2 شهرتهران، نسبت به یادگیرنده بودن سازمانشان (مدرسه) سنجیده شد. اطلاعات حاصله با بهره گیری از آمار توصیفی (فراوانی، درصد، جداول، نمودارها) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و از تجزیه وتحلیل دیدگاه دبیران و مدیران، رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و… نتایج زیر به دست آمد.

1- مدارس غیرانتفاعی منطقه 2 شهر تهران بیش از مدارس دولتی این منطقه از ویژگی ها و اصول یک سازمان یادگیرنده برخوردارند.

2- اصول و ویژگی های سازمان یادگیرنده در گروه دبیران بیش از گروه مدیران است.

3- با بالا رفتن سابقه خدمت و مدرک تحصیلی افراد به سمت ویژگی ها واصول سازمان یادگیرنده می روند.

4- با توجه به رشته تحصیلی بیشترین افراد نمونه از رشته علوم انسانی هستند که این نشان دهنده بالاتر بودن این ویژگی ها در این گروه است.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تئوری یادگیری سازمانی
  • تعاریفی از یادگیری سازمانی
  • سازمان یادگیرنده
  • تفاوت سازمانهای یادگیرنده
  • راهکارهای اجرایی سازمان های
  • ویژگی های مدرسه یادگیرنده
  • نمونه و روش نمونه گیری
  • تجزیه وتحلیل یافته ها
  • ویژگی های سازمان یادگیرنده
  • مقایسه دبیرستان های د

کلیک برای خرید