تحقیق دموکراسی و انتخابات

تبلیغات میلیاردی یا تبلیغات مردمی کدام مؤثرتر است؟ بانزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، برخی نامزدها خود را به آب و آتش می زنند و می کوشند تا با تبلیغات میلیاردی – که هیچ سنخیتی با جامعه اسلا می ندارد – خود را در قلب های مردم نجیب ایران جای دهند، غافل از این که افراد جامعه به این تبلیغات وهن آمیز ا…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 60

حجم فایل: 57 کیلوبایت

قیمت: 11000 تومان

دانلود تحقیق در مورد دموکراسی و انتخابات،

در قالب doc و در 60 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از ابتدای تحقیق:

تبلیغات میلیاردی یا تبلیغات مردمی کدام مؤثرتر است؟

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، برخی نامزدها خود را به آب و آتش می زنند و می کوشند تا با تبلیغات میلیاردی، که هیچ سنخیتی با جامعه اسلا می ندارد، خود را در قلب های مردم نجیب ایران جای دهند، غافل از این که افراد جامعه به این تبلیغات وهن آمیز اعتنایی نمی کنند و آن را نوعی توهین به شعور خود می دانند.

به طور کلی هزینه های تبلیغاتی به دو دسته تقسیم می شود: الف) هزینه های آشکار که در قالب عکس و پوستر و تراکت، در و دیوار شهرها را پر کرده و مردم را به شدت آزرده است. ب) هزینه های پنهان که از ماه ها پیش آغاز شده و ابعاد بسیار تکان دهنده ای دارد، هر چند به چشم نمی آید و انتقاد افکار عمومی را موجب نمی شود. به نظر می رسد برخی آقایان مدعی مردم دوستی سوراخ دعا را گم کرده اند و به جای توضیح درباره برنامه ها و سوابق خود، می کوشند تا با ظاهر سازی و پخش عکس های دلربا و ترحم آمیز، اذهان کنجکاو مردم را از بررسی عملکرد های پرسش برانگیز خود منحرف کنند…

عبارات و واژگان کلیدی:

  • هزینه تبلیغات انتخاباتی
  • هزینه تبلیغات انتخابات
  • هزینه تبلیغات انتخاباتی ریاسیت جمهوری
  • هزینه های تبلیغات انتخاباتی
  • مقاله تبلیغات در انتخابات
  • مقاله در مورد تبلیغات انتخاباتی
  • تحقیق علوم سیاسی
  • تحقیق انتخابات ریاسیت جمهوری
  • تحقیق درباره انتخابات

کلیک برای خرید