بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: اداره کل راه و شهرسازی گیلان)

خلاصه مقاله: پژوهش حاضر برای بررسی اثر عناصر بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی در اداره کل راه و شهرسازی گیلان به عنوان بنگاهی خدماتی انجام و میخواهد مفهوم بازاریابی درونی را بعنوان عاملی موثر بر چابکی سازمانی بررسی وآزمون نماید. پرسشنامه از ادبیات پژوهش برگرفته، برای اثبات روایی آن از نظر خبرگان است…

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 8

حجم فایل: 3,561 کیلوبایت

قیمت: 4000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود مقاله با موضوع بررسی و تحلیل مطالعه موردی عوامل بالا بودن درصد ترک کار نیروی انسانی و استعفای پرسنل در یک سازمان صنعتی، در قالب doc و در 9 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، موردکاوی افزایش ترک کار و استعفای پرسنل، تعریف مسأله و تشریح… فرمت فایل دانلودی: docx فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 9 حجم فایل: 26 کیلوبایت قیمت: 5900 تومان دانلود مقاله با موضوع بررسی و تحلیل مطالعه موردی عوامل بالا بودن درصد ترک کار نیروی انسانی و استعفای پرسنل در یک سازمان صنعتی، در قالب doc و در 9 صفحه،…

  • دانلود پکیج بازارشناسی و بازاریابی استراتژیک صنعت تصفیه و روغن کشی در ایران (مطالعه موردی شرکت روغن کشی خرمشهر)، در قالب 3 فایل وورد، 2 فایل اکسل و 1 فایل پاورپوینت، شامل سند راهبردی صنعت تصفیه و روغن کشی، وضعیت جهانی مواد اولیه… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc, ppt, xls حجم فایل: 17,444 کیلوبایت قیمت: 20000 تومان دانلود پکیج بازارشناسی و بازاریابی استراتژیک صنعت تصفیه و روغن کشی در ایران (مطالعه موردی شرکت روغن کشی خرمشهر)، در قالب 3 فایل وورد، 2 فایل اکسل و 1 فایل پاورپوینت، شامل: سند راهبردی صنعت…

  • این فایل حاوی 27 صفحه از جدیدترین ادبیات مربوط به متغیر چابکی سازمانی می باشد و مربوط به فصل 2 یک پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری است. فرمت فایل word و قابل ویرایش می باشد. علاوه بر ادبیات و مبانی نظری، پیشینه پژوهش نیز آمده است. ضمنا منابع به صورت کامل در انتهای متن آورده شده است. … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 28 حجم فایل: 70 کیلوبایت قیمت: 21000 تومان دانلود مبانی نظری و ادبیات فصل 2 تحقیق: چابکی سازمانی، در قالب word و در 28 صفحه، قابل…

  • دانلود پرسشنامه چابکی سازمانی، در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش. توضیحات: این پرسشنامه به منظور سنجش میزان چابکی سازمان طراحی شده است. این پرسشنامه محقق ساخته بوده و دارای 4 مولفه و 29 گویه می باشد. ویژگی های پرسشنامه… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 5 حجم فایل: 910 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان دانلود پرسشنامه چابکی سازمانی، در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش. توضیحات: این پرسشنامه به منظور سنجش میزان چابکی سازمان طراحی شده است. این پرسشنامه محقق ساخته بوده و دارای 4 مؤلفه و…

  • مقاله با موضوع بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر چابکی سازمانی، مطالعه موردی سازمان تأمین اجتماعی فارس… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 9 حجم فایل: 204 کیلوبایت قیمت: نامشخص تومان مقاله با موضوع بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر چابکی سازمانی، مطالعه موردی سازمان تأمین اجتماعی فارس دانلود مقاله با موضوع بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر چابکی سازمانی، مطالعه موردی سازمان تأمین اجتماعی فارس، در قالب pdf و در 9 صفحه، شامل: خلاصه مقدمه رهبری خدمتگزار چابکی سازمانی تحقیقات انجام شده مدل مفهومی پژوهش فرضیه اصلی فرضیات فرعی روش تحقیق ارزشیابی برازش…

خلاصه مقاله:

پژوهش حاضر برای بررسی اثر عناصر بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی در اداره کل راه و شهرسازی گیلان به عنوان بنگاهی خدماتی انجام و میخواهد مفهوم بازاریابی درونی را بعنوان عاملی موثر بر چابکی سازمانی بررسی وآزمون نماید. پرسشنامه از ادبیات پژوهش برگرفته، برای اثبات روایی آن از نظر خبرگان استفاده گردیده است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی، جامعه آماری آن کارکنان سازمان فوق که با روش نمونه گیری تصادفی 160 نفر آنها انتخاب و داده ها با نرم افزار SPSS تحلیل گردید. یافته های پژوهش حاکیست: بین بازاریابی درونی و چابکی سازمانی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • عوامل بازاریابی درونی
  • چابکی سازمانی

کلیک برای خرید