تحقیق بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

دانلود بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی MLM، در قالب Word و در 7 صفحه، قابل ویرایش. بسیاری از مردم در داخل یا خارج از ایران درکی اشتباه از بازاریابی شبکه ای یا اصطلاحاً Network Marketing دارند… …

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 7

حجم فایل: 7 کیلوبایت

قیمت: 3000 تومان

دانلود تحقیق در مورد تحقیق بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی MLM،

در قالب doc و در 7 صفحه، قابل ویرایش.

چکیده تحقیق:

بسیاری از مردم در داخل یا خارج از ایران درکی اشتباه از بازاریابی شبکه ای یا اصطلاحاً Network Marketing دارند و به همین دلیل بسیاری از فعالیت های مرتبط با این نوع بازاریابی، در ایران منجر به شکست می شود. بازاریابی شبکه ای اخیراً به بحثی جنجال برانگیز در سرتاسر جهان و خصوصاً ایران تبدیل شده است و علت آن این است که متأسفانه بازاریابی شبکه ای به عنوان نوعی مدل کسب و کار، توسط افرادی ناآگاه و به شیوه ای نادرست به مردم معرفی شده است. مسلماً بسیاری از مدل های بیزنس و به ویژه بازاریابی چند سطحی MLM، نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است و عملاً این موضوع در سطح عامه مردم یا هنوز به درستی پیاده نشده است و یا این که فعالیت های آموزش و آماده سازی اذهان عمومی و حتی برخی از مسئولین مملکتی پیش از این که آغاز شود، منجر به شکست شده است. بازاریابی به روش چند سطحی یا MLM یکی از روش های واقعی و عملی بازاریابی کالا و خدمات است، اگر به درستی و صحیح پیاده سازی شود. این نوع بازاریابی بسیار سخت است و مسلماً از طریق آن نمی شود یک شبه میلیاردر شد، اما اگر درست پیاده شود و آموزش های لازم داده شود، افراد یا شرکت ها به خوبی می توانند از آن به عنوان یک مدل کسب و کار برای ایجاد درآمد و نیز به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنند.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • بازاریابی چند سطحی
  • بازاریابی چند سطحی چیست
  • بازاریابی چند سطحی در ایران
  • بازاریابی چند سطحی pdf
  • تعریف بازاریابی چند سطحی
  • مقالات بازاریابی چند سطحی
  • کتاب بازاریابی چند سطحی
  • دانلود کتاب بازاریابی چند سطحی
  • دانلود تحقیق بازاریابی چند سطحی

کلیک برای خرید