تحقیق تلویزیون و سایر رسانه های خبری

دانلود تحقیق با موضوع تلویزیون و سایر رسانه های خبری، در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: در نیمه دوم دهه 1950 رسانه های اطلاعاتی سمعی- بصری، رادیو و تلویزیون- عقب ماندگی شان را نسبت به مجموع تیراژ نشریه های…

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 20

حجم فایل: 70 کیلوبایت

قیمت: 8000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع تلویزیون و سایر رسانه های خبری،

در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:

در نیمه دوم دهه 1950 رسانه های اطلاعاتی سمعی- بصری، رادیو و تلویزیون- عقب ماندگی شان را نسبت به مجموع تیراژ نشریه های روزانه جبران کردند و از آن ها نیز فراتر رفتند. در سال 1957 بیش از 250 میلیون گیرنده رادیو و تعداد قابل توجهی گیرنده تلویزیون در جهان، وجود داشت، در حالی که تیراژ تمامی نشریه های روزانه بالغ بر 225 میلیون بود. بیست سال بعد، مجموع گیرنده های رادیو و تلویزیون به مرز 5/1 بیلیون دستگاه رسید. بر تیراژ مطبوعات نیز افزوده شد.

براساس گزارش یونسکو، در سال 1964 در سراسر جهان، مجموعاً 328 میلیون شماره نشریه روزانه به چاپ رسید. اکنون مجموع تیراژ نشریه های روزانه، از مرز 400 میلیون شماره فراتر رفته است. در دوره پیشرفت بیش از اندازه رادیو، و بعداً تلویزیون، نوع نشریه های روزانه و تیراژ آن ها نیز در سراسر دنیا رو به افزایش بود، اما این افزایش نسبت به میزان رشد رسانه های سمعی- بصری به طور چشمیگری کندتر بود…

عبارات و واژگان کلیدی:

  • رسانه های خبری
  • رسانه های خبری ایران
  • رسانه های خبری فارسی
  • تحقیق رسانه های خبری
  • مقاله رسانه های خبری
  • بررسی رسانه های خبری
  • تلویزیون
  • تحقیق تلویزیون
  • مقاله تلویزیون
  • پروژه تلویزیون
  • پایان نامه تلویزیون
  • پروژه رسانه های خبری
  • پایان نامه رسانه های خب

کلیک برای خرید