مقاله ترجمه شده با عنوان اثر گرایش ها و حالات قدیمی و مدیریت تعارض بر رضایت مشتری و احیای خدمات

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان اثر گرایش ها و حالات قدیمی و مدیریت تعارض بر رضایت مشتری و احیای خدمات، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The impact of pre-existing attitude and conflict management style on customer satisfaction with se…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: Docx, Pdf

تعداد صفحات: 35

حجم فایل: 302 کیلوبایت

قیمت: 6500 تومان

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان اثر گرایش ها و حالات قدیمی و مدیریت تعارض بر رضایت مشتری و احیای خدمات،

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله:

The impact of pre-existing attitude and conflict management style on customer satisfaction with service recovery

عنوان فارسی مقاله:

اثر گرایش ها و حالات قدیمی و مدیریت تعارض بر رضایت مشتری و احیای خدمات

سال انتشار: 2010

فرمت فایل ترجمه شده: DOCX، قابل ویرایش.

تعداد صفحات مقاله انگلیسی: 11

تعداد صفحات ترجمه مقاله: 24

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله، این جا، کلیک نمایید.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • مقاله ترجمه شده با عنوان رضایت مشتری
  • مقاله ترجمه شده در مورد خدمات
  • مقاله ترجمه شده در مورد مدیریت مشتری
  • ترجمه مقاله مدیریت مشتری
  • ترجمه مقاله در مورد مشتری
  • ترجمه مقاله در مورد خدمات
  • ترجمه مقاله در خصوص رضایت مشتری
  • ترجمه مقاله مدیریت

کلیک برای خرید