کتاب ابزارهای بازاریابی (Marketing Tools)

دانلود کتاب با موضوع ابزارهای بازاریابی (Marketing Tools)، در قالب pdf و در 66 صفحه، شامل تعاریف و روش ها، استراتژی بازاریابی، توسعه استراتژی بازاریابی، تجزیه و تحلیل مصرف کننده، تجزیه و تحلیل بازار، تجزیه و تحلیل شرکت شما… …

فرمت فایل دانلودی: pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 66

حجم فایل: 555 کیلوبایت

قیمت: 7000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، انواع بازاریابی، بازاریابی خود (شخصی)، بازاریابی سازمان، بازاریابی مکان، بازاریابی ایده، … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 390 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه انواع بازاریابی بازاریابی خود (شخصی) بازاریابی سازمان بازاریابی مکان بازاریابی ایده بازاریابی خدماتی…

  • =-Network Marketing از آمریکا آغاز شد وبزرگترین شرکتها در این زمینه در آنجا هستند. در آمریکا از هر چهار نفر یک نفر به نحوی با این صنعت مرتبط است. MWM یک تجارت بهینه است که به شما قدرت ایجاد یک سازمان فروش با درآمد عالی را میدهد. از سالیان گذشته تا بحال شرکتهایی مانندBlue Sky تولید کننده لوازم ورزشی د… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 65 حجم فایل: 33 کیلوبایت قیمت: 14000 تومان Network Marketing از آمریکا آغاز شد وبزرگترین شرکتها در این زمینه در آنجا هستند. در آمریکا از…

  • دانلود پاورپوینت در مورد بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)، در قالب ppt و در 97 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعاریف و کلیات، اهمیت بازاریابی برای ورزش، مدل های بازاریابی ورزشی، اجزا و مراحل بازاریابی، چگونگی تنظیم یک طرح بازاریابی، تحقیقات… فرمت فایل دانلودی: ppt فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 97 حجم فایل: 5,568 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت در مورد بازاریابی ورزشی (Sport Marketing)، در قالب ppt و در 97 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعاریف و کلیات اهمیت بازاریابی برای ورزش مدل های بازاریابی ورزشی اجزا و مراحل بازاریابی چگونگی تنظیم یک طرح بازاریابی…

  • دانلود کتاب با موضوع ابزارهای بازاریابی2، مقالات (Marketing Tools2)، در قالب pdf و در 94 صفحه، شامل اهمیت طراحی پرسش نامه بازاریابی، نمونه های پرسش نامه بازاریابی، نمونه پرسش نامه وفاداری به اسم محصول... … فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 94 حجم فایل: 597 کیلوبایت قیمت: 6000 تومان دانلود کتاب با موضوع ابزارهای بازاریابی2، مقالات (Marketing Tools2)، در قالب pdf و در 94 صفحه، شامل: اهمیت طراحی پرسش نامه بازاریابی نمونه های پرسش نامه بازاریابی نمونه پرسش نامه وفاداری به اسم محصول نمونه پرسش نامه بازاریابی نمونه پرسش نامه کلی…

  • دانلود کتاب با موضوع ابزارهای جذب مشتری (Customer Services Tools)، در قالب pdf و در 88 صفحه. آیا این کتاب مناسب شماست؟ این کتاب مناسب شما است، اگر در کار شما لازم است با یکی یا بیشتر از افراد ذیل که برای خدمات روی شما حساب... … فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 88 حجم فایل: 664 کیلوبایت قیمت: 6000 تومان دانلود کتاب با موضوع ابزارهای جذب مشتری (Customer Services Tools)، در قالب pdf و در 88 صفحه. آیا این کتاب مناسب شماست؟ این کتاب مناسب شما است، اگر در کار…

دانلود کتاب با موضوع ابزارهای بازاریابی (Marketing Tools)،

در قالب pdf و در 66 صفحه، شامل:

تعاریف و روش ها

استراتژی بازاریابی

توسعه استراتژی بازاریابی

تجزیه و تحلیل مصرف کننده

تجزیه و تحلیل بازار

تجزیه و تحلیل شرکت شما بر علیه رقبا

بررسی کانال های توضیح

توسعه آمیزه بازاریابی

تصمیمات بر روی محصول

تصمیم گیری بر مکان فروش

تصمیمات تبلیغات و شناسائی محصول

استراتژی جذب و فشار

تبلیغات

فروش شخصی

تبلیغات فروش

روابط عمومی و تبلیغ رسانی

تصمیمات قیمت گذاری

اقتصادی بودن برنامه بازاریابی

به اول بازگردید و برنامه را بازنگری نمائید

موارد متفرقه در مورد بازاریابی

انواع فروشندگان

مشخصات بازاریابان و فروشندگان خوب

روش دیگری برای بازاریابی و پیدا کردن مشتری

روش تحقیق و مراحل آن

بازاریابی: چند جمله

نکات مهم برای مدیریت کاری و شخصی

مقدمه نویسنده:

نوشتن این کتاب چند سال طول کشید و نهایتآ با هدف ارتقآ دیدگاه های بازاریابی در ایران نوشته شده است. امیدوارم که این مطالب نیاز شما را تا حدی بتواند رفع کند. به همین دلیل اگرچه نظریه تفکیک قوا را می توان در ابعاد تاریخی و فلسفی آن مورد مطالعه قرار داد، اما آن چه برای نظام حکومتی جمهوری اسلامی ایران اهمیت ویژه ای دارد، تبیین ابعاد حقوقی و مدیریتی نظریه تفکیک قوا مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است…

عبارات و واژگان کلیدی:

  • کتاب ابزارهای بازاریابی
  • ابزارهای بازاریابی
  • تحقیق ابزارهای بازاریابی
  • پایان نامه ابزارهای بازاریابی
  • تحقیق بازاریابی
  • پایان نامه بازاریابی
  • استراتژی بازاریابی
  • توسعه استراتژی بازاریابی
  • استراتژی تبلیغات
  • برنامه بازاریابی
  • تحقیق برنامه بازاریابی
  • روش

کلیک برای خرید