جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع

دانلود جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع، در قالب Word و در 24 صفحه، قابل ویرایش…

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 24

حجم فایل: 81 کیلوبایت

قیمت: 12000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود تحقیق در مورد چرا بازارهای مالی قانونمند اند؟ یک تحقیق تجربی از اعتبار تئوری های قانون، در قالب word و در 81 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از ابتدای تحقیق: بر طبق قانون عمومی تئوری معیار کارایی بازار (بوچانان و کولاک سال1962) … فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 81 حجم فایل: 253 کیلوبایت قیمت: 26000 تومان دانلود تحقیق در مورد چرا بازارهای مالی قانونمند اند؟ یک تحقیق تجربی از اعتبار تئوری های قانون، در قالب word و در 81 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از ابتدای تحقیق: بر طبق قانون عمومی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع برند (نام تجاری)، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، برند، برندینگ، موارد استفاده از برند، نام گذاری برند، اهمیت برند برای مشتریان، روش های برندسازی، علل شکنندگی برند... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: PPT تعداد صفحات: 34 حجم فایل: 1,418 کیلوبایت قیمت: 8000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع برند (نام تجاری)، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: چکیده برند برندینگ موارد استفاده از برند نام گذاری برند اهمیت برند برای مشتریان روش های برندسازی علل شکنندگی برند وظایف مدیر…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل کالا چیست؟ ، سطوح پنج گانه یک کالا، سلسه مراتب کالا، طبقه بندی کالاها… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 22 حجم فایل: 400 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: کالا چیست؟ سطوح پنج گانه…

  • دانلود تحقیق در مورد بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی برروی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاه های زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژه نام و نشان تجاری، در قالب doc و در 170 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: 1-1) مقدمه، 1-2) بیان مسأله… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 170 حجم فایل: 5,427 کیلوبایت قیمت: 24800 تومان دانلود تحقیق در مورد بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی برروی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاه های زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژه نام و نشان تجاری،…

  • دانلود تحقیق در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان، در قالب doc و در 164 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: کلیات تحقیق، مقدمه، بیان مسأله، اهمیت موضوع، سؤالات تحقیق، فرضیات تحقیق، اهداف تحقیق، روش انجام… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 164 حجم فایل: 1,523 کیلوبایت قیمت: 35000 تومان دانلود تحقیق در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان، در قالب word و در 164 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان…

عبارات و واژگان کلیدی:

  • جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری
  • نام و نشان تجاری
  • نام تجاری
  • نشان تجاری
  • اسم برند
  • برند
  • افزایش اعتبار شرکت
  • اعتبار شرکت
  • اعتبار شرکت در اجتماع

کلیک برای خرید