تحقیق اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده اس…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 37

حجم فایل: 27 کیلوبایت

قیمت: 10500 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پروپوزال با موضوع بررسی رابطه برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت با افزایش ظرفیت شغلی کارکنان، در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش، شامل برنامه ریزی آموزشی، تعیین هدف ها، تعیین محدوده منابع و امکانات، تعیین راهبردها و اولویت ها. بخشی از بیان مسأله: کلیه مساعی و کوشش هایی که در جهت ارتقای... … فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 17 حجم فایل: 144 کیلوبایت قیمت: 6500 تومان دانلود پروپوزال با موضوع بررسی رابطه برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت با افزایش ظرفیت شغلی کارکنان، در قالب word…

  • مقدمه بهداشت و ایمنی کارکنان یک موضوع در حال رشد سازمانی است. کارفرمایان علاقه زیادی را به موضوع بهبود وضعیت کارکنان نشان میدهند و منابع زیادی را برای این کار صرف کنند. هر ساله حوادث محیط های کاری هزاران نفر از کارکنان را به قتل میرساند و بیش از میلیون ها نفر از ناقص العضو میکنند. این پیامد ها اثر… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 18 حجم فایل: 15 کیلوبایت قیمت: 9000 تومان مقدمه بهداشت و ایمنی کارکنان یک موضوع در حال رشد سازمانی است. کارفرمایان علاقه زیادی را به…

  • مقاله با موضوع خزانه الکترونیکی کشت پایه ای، ابزاری برای تبدیل دانش فن آوری به محصول، در قالب pdf و در 10 صفحه… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 10 حجم فایل: 664 کیلوبایت قیمت: نامشخص تومان مقاله با موضوع خزانه الکترونیکی کشت پایه ای، ابزاری برای تبدیل دانش فن آوری به محصول، در قالب pdf و در 10 صفحه مقاله با موضوع خزانه الکترونیکی کشت پایه ای؛ ، ابزاری برای تبدیل دانش فن آوری به محصول در قالب pdf و در 10 صفحه عبارات و واژگان کلیدی: مقاله موضوع خزانه…

  • دانلود تحقیق در مورد صکوک، ابزاری مناسب برای جانشینی اوراق قرضه، در قالب doc و در 25 صفحه، قابل ویرایش. چکیده تحقیق: این مطلب به تعریف، بررسی و تأثیر استفاده از اوراق صکوک اجاره در فرآیند تأمین مالی می پردازد. در این مطالعه ابتدا تأمین سرمایه… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 25 حجم فایل: 126 کیلوبایت قیمت: 6000 تومان دانلود تحقیق در مورد صکوک، ابزاری مناسب برای جانشینی اوراق قرضه، در قالب word و در 25 صفحه، قابل ویرایش. چکیده تحقیق: این مطلب به تعریف، بررسی و تأثیر استفاده از…

  • مقاله با موضوع راهبردها و کاربردهای سامانه اطلاعات جغرافیایی در پیش گیری و مدیریت کارآمد بحران ها، در قالب pdf و در 17 صفحه… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 17 حجم فایل: 297 کیلوبایت قیمت: نامشخص تومان مقاله با موضوع راهبردها و کاربردهای سامانه اطلاعات جغرافیایی در پیش گیری و مدیریت کارآمد بحران ها، در قالب pdf و در 17 صفحه مقاله با موضوع راهبردها و کاربردهای سامانه اطلاعات جغرافیایی در پیش گیری و مدیریت کارآمد بحران ها در قالب pdf و در 17 صفحه عبارات و واژگان کلیدی: مقاله…

چکیده

اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می پردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن می باشد.

توضیح: این مقاله تلفیقی از دو مقاله (1) اینترنت؛ ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره 10 ماهنامه دانش تبلیغات) و (2) تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها (سومین کنفرانس بین المللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دی ماه 1384) است که توسط نویسندگان منتشر شده اند. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهکار مدیریت انجام شده است.

کلیدواژه: تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت

1- مقدمه

در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤ ثر مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می باشد (متولی 1372) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه های مختلف انجام می پذیرد، تعریف نموده اند (تافلینگر 1996).

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تبلیغات
  • تبلیغات اینترنتی
  • بازاریابی
  • اینترنت
  • مدیریت
  • تحقیق مدیریت
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی مدیریت
  • تحقیق اینترنت
  • ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

کلیک برای خرید