تحقیق بازاریابی بین المللی و راهکارهای ورود به بازار بین المللی

چکیده امروزه شرکتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود (اعم از تولیدی و خدماتی)، برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت درحال تغییر جهانی، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار امکان پذیر می باشد؛ خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 18

حجم فایل: 39 کیلوبایت

قیمت: 8000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود تحقیق با موضوع شرح راه های ورود شیطان به دل، در قالب word و در 9 صفحه قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: لازم است بدانی که قلب همانند دژی است و شیطان دشمنی است که قصد ورود به این دژ و تسلط بر آن را دارد و هیچ کس نمی تواند دژ را از… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 9 حجم فایل: 47 کیلوبایت قیمت: 4000 تومان دانلود تحقیق با موضوع شرح راه های ورود شیطان به دل، در قالب word و در 9 صفحه قابل ویرایش. بخشی…

  • چکیده: عرصه کنونی کسب و کار، تصویری جدید از سازمان ارائه می کند با این نگرش جدید، سازمان مجموعه ای از فرایندهایی است که هدف آنها ایجاد ارزش برای مشتری است و مستلزم ایجاد ارزش برای مشتری، آفرینش ارزش در خود سازمان است. برنامه سازمانی که می خواهد رویکرد فوق را دنبال کند در وهله اول ورود به حوزه… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 48 حجم فایل: 86 کیلوبایت قیمت: 11000 تومان چکیده: عرصه کنونی کسب و کار، تصویری جدید از سازمان ارائه می کند با این نگرش جدید، سازمان…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نکاتی که در تحقیقات بازاریابی، باید مورد توجه قرار گیرد، سیستم های… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 26 حجم فایل: 397 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه نکاتی که در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مزایای تقسیم بازار، تقسیم بندی بازار چیست؟ ، معیارهای تقسیم بازار، روش ها… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 20 حجم فایل: 388 کیلوبایت قیمت: 4000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه مزایای تقسیم بازار تقسیم…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، استراتژی های مرحله ورود به بازار، استراتژی نفوذ در بازار انبوه، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 16 حجم فایل: 166 کیلوبایت قیمت: 3500 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه استراتژی های مرحله ورود به بازار استراتژی نفوذ در بازار…

چکیده

امروزه شرکتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود (اعم از تولیدی و خدماتی)، برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت درحال تغییر جهانی، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار امکان پذیر می باشد؛ خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین المللی مستلزم طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازا ریابی بین الملل می باشد. اما قبل از هر کاری باید اهمیت بازارهای بین المللی، وراهکارهای ورود به این بازارها را بررسی کنیم. زیرا امروزه شرکتها مرزها را زیرپاگذاشته وجهانی شده اند.

مقدمه

بازاریابی خارجی) بین اللمل (، عبارت است از: بازاریابی کالا و خدمات از یک کشور به کشوری دیگر. بازاریابی داخلی و خارجی، دارای تفاوت هایی هستند که از جمله آنها م یتوان تفاو تهای محیطی در زمین ههای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را نام برد. تفاوت های موجود در آب و هوا، محیط طبیعی، فرهنگ، منابع و تکنولوژی، نیازهای تولیدی و خدماتی متفاوتی را ایجاد می کند. از آنجا که برای یک بنگاه اقتصادی رفع تمام نیازهای مصر فکنندگان امکان پذیر نیست، لذا مدیریت بازاریابی می بایستی فرصت های موجود را از طریق تقسیم بازار تجزیه و تحلیل کند تا بتواند کالا و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان مورد نظر را با توجه به منابع خود تأمین کند. منظور از تقسیم بازار این است که بازاری وسیع را با روشی به بخ شهای کوچکتر تقسیم کنیم که در هر کدام از آنها یکنواختی بیشتری از نظر عرضه و تقاضا وجود داشته باشد.

مصرف کنندگان، خصوصیاتی مشترک و مشابه دارند. معیارهایی که تقسیم بازار براساس آنها انجام م یگیرد، شامل عوامل جغرافیایی، جمعیتی یا دموگرافیک، روانی، رفتاری، بازاریابی و اقتصادی است. پس از بررسی بازار و تقسیم آن به بخش های مشابه، مدیریت بازاریابی باید تصمیم بگیرد کدام یک از این بخش ها را به عنوان بازار هدف، انتخاب کند. البته او م یتواند بیش از یک بخش را براساس ترکیب و توانایی کارکنان بازاریابی، توان رقابتی و خط مشی بازرگانان سازمان خود، انتخاب کند.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تحقیق اقتصاد
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی اقتصاد
  • اقتصاد
  • تحقیق بازاریابی بین المللی و راهکارهای ورود به بازار بین المللی
  • بازاریابی بین المللی
  • بازار بین الملل
  • ورود به بازار بین المللی
  • بازاریابی

کلیک برای خرید