تحقیق مقدمه ای بر محیط بازاریابی صنعتی

مروری بر بازاریابی صنعتی بازار صنعتی با بیش از 13 میلیون سازمان صنعتی بازاری بسیار بزرگ است. سازمانهایی مثل روپانت زیراکس، بویینگ و اینترنشنال پسیپر کالاها و خدماتی را به ارزش بیش از 3 تریلیون دلار خریداری می کنند. بازار کالا و خدمات سازمانی به لحاظ حجم مبادلات پولی…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 37

حجم فایل: 24 کیلوبایت

قیمت: 10000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • یک ویروس، یک برنامه کامپیوتری است که هنگام اجرای یک برنامه آلوده به اجرا در می آورد. بنا بر این فقط فایل های اجرایی می توانند آلوده شوند. این فایل ها در MS-DOS معمولاً پسوندBAT,COM,EXE یاSYS دراند. دسته دیگر از فایل ها که فایل های جایگذاری خوانده می شوند نیز می توانندآلوده شوند. این فایل ها اغلب پسو… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 12 حجم فایل: 14 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان یک ویروس، یک برنامه کامپیوتری است که هنگام اجرای یک برنامه آلوده به اجرا در می آورد. بنا بر…

  • هر کسی می تواند سایت web متعلق به خود ایجاد نموده و سپس به عموم مردم دنیا توسط اینترنت معرفی نماید. بعضی از صفحات web متعلق به تجارت و بازرگانی که همراه با سرویسهای متعدد فروشی است و بعضی دیگر برای در دسترس قرار دادن اطلاعات فردی خود می باشد. ما باید تصمیم بگیریم که صفحه web مورد نظرمان چگونه و مان… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 76 حجم فایل: 39 کیلوبایت قیمت: 17000 تومان هر کسی می تواند سایت web متعلق به خود ایجاد نموده و سپس به عموم…

  • طبقه بندی مشاغل یکی از پدیده های انقلاب صنعتی است و برای رفع مشکلات مربوط به حقوق و دستمزد و استفاده از آن تعمیم و گسترش پیدا کرده است. گسترش صنایع و حرف مختلف اختراع و تکامل ماشنینهای صنعتی، پیدایش تخصصهای بیشمار باعث شد تا ضوابطی برای پرداخت حقوق و دستمزد منصفانه تر ابداع شود… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 65 حجم فایل: 37 کیلوبایت قیمت: 11000 تومان طبقه بندی مشاغل یکی از پدیده های انقلاب صنعتی است و برای رفع مشکلات مربوط به حقوق و دستمزد و استفاده از…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نکاتی که در تحقیقات بازاریابی، باید مورد توجه قرار گیرد، سیستم های… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 26 حجم فایل: 397 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه نکاتی که در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، محیط بازاریابی، نیروهای اصلی محیط خرد شرکت، شرکت، تأمین کنندگان، واسطه های… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 20 حجم فایل: 521 کیلوبایت قیمت: 4000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه محیط بازاریابی نیروهای اصلی محیط خرد شرکت شرکت تأمین…

مروری بر بازاریابی صنعتی

بازار صنعتی با بیش از 13 میلیون سازمان صنعتی بازاری بسیار بزرگ است. سازمانهایی مثل روپانت زیراکس، بویینگ و اینترنشنال پسیپر کالاها و خدماتی را به ارزش بیش از 3 تریلیون دلار خریداری می کنند. بازار کالا و خدمات سازمانی به لحاظ حجم مبادلات پولی چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف کننده است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. شرکتهایی که کالاها وخدمات خود را به دیگر سازمانها می فروشند، باید تلاش کنند تا رفتار خرید سازمانی و همچنین نیازها، منابع، انگیزه ها و فرآیندهایی که این رفتارها را شکل می دهند را بشناسند. فرآیند بازاریابی صنعتی باید به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شود تا نیازهای متنوع هر بخشی از بازار را برآورد سازد. نیازهای هر بخشی از بازار بسیار متفاوت از نیازهای سایر بخشهای بازار است. یک بازاریاب علاوه بر شناخت خریدار صنعتی و فرآیند خرید آن، باید فهم عمیقی از شرکت داشته باشدتا از چگونگی کاربرد بعضی از تکنیکها و ابزارهای سنتی بازاریابی که سالها مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنین فرصتها و چالشهای عمده ای که این تکنیک و ابزارها را در محیط کنونی بازاریابی صنعتی ایجاد کرده اند، آگاهی یابند. بازاریابی صنعتی عبارتست از تخلیه فعالیتهایی که مبادلات بین مصرف کنندگان و عرضه کنندگان صنعتی را در بازارهای صنعتی تسهیل می کند. یک بازار صنعتی کلیه سازمانهایی را شامل می شود که کالاها و خدمات را برای تولید محصولات و خدمات دیگر خریداری نموده و سپس محصولات و خدمات تولی شده را جهت فروش و یا اجاره به دیگران عرضه می کنند.

اهداف آموزشی

توضیح دهید که چرا بازاریابی صنعتی را مطالعه می کنیم؛

تفاوت بین بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرف کننده نهائی را درک کنید؛

ویژگیهای یک تقاضای صنعتی را تشریح کنید.

ماهیت رفتار خریدار صنعتی را درک نمائید.

انواع مختلف کالاها و خدمات صنعتی را بشناسید.

میان انناع مختلف مصرف کنندگاه صنعتی تمایز قایل شوید.

اهمیت محوری تدوین استراتژی و برنامه ریزی برای تلاشهای بازاریابی صنعتی را درک کنید.

رئوس مطالب فصل

مروری بر بازاریابی صنعتی

چرا بازاریابی صنعتی را مطالعه می کنیم.

بازاریابی صنعتی چه تفاوتی با بازاریابی مصرف کننده دارد؟

ویژگیهای تقاضای صنعتی

ماهیت رفتار خرید صنعتی

طبقه بندی کالاها و خدمات صنعتی

مصرف کنندگان صنعتی

تدوین استراتژی و برنامه ریزی بازاریابی صنعتی

روال این کتاب

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تحقیق مدیریت
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی مدیریت
  • مدیریت
  • بازاریابی
  • بازاریابی صنعتی
  • تعریف بازاریابی
  • تعریف بازاریابی صنعتی
  • تحقیق مقدمه ای بر محیط بازاریابی صنعتی

کلیک برای خرید