تحقیق بازاریابی کروی

چکیده: در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکت ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود، بلکه به خواسته ها و نیازهای مشتریان مشتریانشان نیز توجه کنند و از این موضوع به عنوان مفهومی از بازاریابی یاد شده است که هدف آن ایجاد و احیای مجدد مفهوم بازاریابی در ورای سطوح سنتی…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 10

حجم فایل: 8 کیلوبایت

قیمت: 6000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، انواع بازاریابی، بازاریابی خود (شخصی)، بازاریابی سازمان، بازاریابی مکان، بازاریابی ایده، … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 390 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی (فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه انواع بازاریابی بازاریابی خود (شخصی) بازاریابی سازمان بازاریابی مکان بازاریابی ایده بازاریابی خدماتی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی، در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف سیستم، سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی، سیستم اطلاعات بازاریابی، سیستم برنامه ریزی بازاریابی، سیستم سازمانی بازاریابی، … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 14 حجم فایل: 271 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی، در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعریف سیستم سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی سیستم اطلاعات بازاریابی سیستم برنامه ریزی بازاریابی سیستم…

  • بازاریابی شبکه ای چیست؟ آینده بازاریابی شبکه ای را چگونه می بینم؟ روانشناسی و جامعه شناسی بازاریابی شبکه ای چیست و... - اکنون در ادامه مقاله کوتاهی که چندی پیش در خصوص توضیح و تعریف مختصری از اینکه بازاریابی شبکه ای چیست نوشتم قصد دارم در این مقاله به برخی از سوالات بالا بپردازم. … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 6 حجم فایل: 7 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان در این تحقیق بازاریابی شبکه ای در مقابل بازاریابی وابسته مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است. در زیر به مختصری ازعناوین…

  • متن ترجمه شده با عنوان بررسی فواید اصلاح انحراف کروی، به همراه اصل مقاله… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: Word تعداد صفحات: 8 حجم فایل: 219 کیلوبایت قیمت: 15500 تومان ترجمه مقاله بررسی فواید اصلاح انحراف کروی، به همراه اصل مقاله مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی فواید اصلاح انحراف کروی، به همراه اصل مقاله عنوان انگلیسی مقاله: Predicting the Benefits of Spherical Aberration Correction عنوان فارسی مقاله: بررسی فواید اصلاح انحراف کروی دسته بندی: پزشکی فرمت فایل ترجمه شده: Word (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8 ترجمه سلیس و روان…

  • در این مقاله تاثیر ابعاد بر مقدار کروی آلیاژ AZ91 در روش SIMA مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته که به همراه چکیده متن اصلی و منابع تحقیق در اختیار شما قرار می گیرد. … فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf حجم فایل: 202 کیلوبایت قیمت: 3880 تومان در این مقاله کاربردی تاثیر ابعاد بر مقدار کروی آلیاژ AZ91 در روش SIMA مورد تحقیق و پزوهش قرار گرفته استدر این پژوهش به بررسی تاثیر ابعاد نمونه بر میزان کروی شدن دندریت های آلیاژ AZ91 در روش نیمه جامد SIMA پرداخته می شود. بدین…

چکیده:

در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکت ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود، بلکه به خواسته ها و نیازهای مشتریان مشتریانشان نیز توجه کنند و از این موضوع به عنوان مفهومی از بازاریابی یاد شده است که هدف آن ایجاد و احیای مجدد مفهوم بازاریابی در ورای سطوح سنتی یعنی، تولید کنندگان، عرضه کنندگان، عمده فروشان، خرده فروشان، مشتریان و مصرف کنندگان در کانال های بازاریابی است.

تلاش تحقیقات آتی باید بیشتر صرف ایجاد پلی بین سطوح روشن و آشکار خط مشی های آغازین و پایانی کانال های بازاریابی باشد که در این رابطه باید اقتصاد و عوامل بوم شناختی در نظر گرفته شود.

مقدمه: در سال های پایانی 1940 کارایی تولید عامل ضروری برای دستیابی به حفظ عملکرد خوب در عملیات تجاری موفق در بازار محسوب میشد. در دهه 1950 محققان بازاریابی این بحث را مطرح کردند که شرکت ها باید توجه بیشتری به نیازها و خواسته های مشتریان داشته باشند و این راهکار بنیادی اغلب به عنوان مفهوم بازاریابی شناخته شد که یکی از مشهورترین ومهمترین دیدگاه هایی است که در آثار بازاریابی تاکنون پدیدار شده است. Mckitterick عنوان می کند: مهم ترین وظیفه و مهارت بازاریابی این نیست که مشتری را به انجام عملی که در راستای منفعت شرکت است وادار کنیم، بلکه باید در انجام کاری که در راستای منافع مشتری است، مهارت داشته باشیم

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تحقیق مدیریت
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی مدیریت
  • مدیریت
  • بازایابی چیست
  • انواع بازاریابی
  • بازاریابی کروی
  • تعریف بازاریابی
  • تعریف بازاریابی کروی
  • تحقیق بازاریابی کروی

کلیک برای خرید