تحقیق بازاریابی، دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی

بازاریابی انواع بازاریابی 1-سنتی: تمرکز اصلی بر فروش محصولات تولید شده مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی که جریان کالا را از تولید تا مصرف شامل می شود. 2-مدرن: برآوردن نیاز مشتری و برنامه ریزی بر اساس آن. صنعت جهانگردی مشتری گراست (customer oriented) در تعریف سنتی، بیشتر به سود توجه می شود ولی در تع…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 55

حجم فایل: 41 کیلوبایت

قیمت: 12000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نکاتی که در تحقیقات بازاریابی، باید مورد توجه قرار گیرد، سیستم های… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 26 حجم فایل: 397 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه نکاتی که در…

  • دانلود طرح توجیهی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک در قالب word به همراه فهرست, موضوع و معرفی طرح, جداول, سرمایه گذاری کل, دوره بازگشت سرمایه, فضای مورد نیاز, اشتغال زایی, سهم تسهیلات, استانداردهای مربوطه... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 24 حجم فایل: 45 کیلوبایت قیمت: 4500 تومان این طرح توجیهی در رابطه با تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک می باشد که بر اساس آخرین تغییرات توسط کارشناسان متخصص با دقت نگارش و جمع آوری شده است. این فایل برای کارآفرینان در زمینه تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک مناسب می…

  • دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با مسائل و مشکلات طراحی و اجرا در دفاتر معماری، در قالب word و در 48 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، فصل اول: معرفی پروژه، پلان ها، نماها، مقاطع، جزئیات معماری، تصاویری از مراحل مختلف اجرای پروژه، فصل دوم: … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 48 حجم فایل: 18,772 کیلوبایت قیمت: 8000 تومان دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با مسائل و مشکلات طراحی و اجرا در دفاتر معماری، در قالب word و در 48 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه فصل اول: معرفی پروژه پلان ها نماها مقاطع…

  • دانلود مقاله با موضوع اشتباهات تاکتیکی دفاتر مدیریت پروژه (PMO)، در قالب pdf و در 33 صفحه، شامل تاکتیک های صحیح و غلط عدم ایجاد زبان مشترک صحیح در سازمان! مفهوم واژه Office در عبارت Project Management Office آیا PMO یک واحد جدید در سازمان است؟ نقش های PMO در سازمان PMO پشتیبانی PMO مدیریتی تمرکز... … فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 33 حجم فایل: 1,285 کیلوبایت قیمت: 15000 تومان دانلود مقاله با موضوع اشتباهات تاکتیکی دفاتر مدیریت پروژه (PMO)، در قالب pdf و در 33 صفحه، شامل: تاکتیک های…

  • دانلود طرح توجیهی با موضوع فنی و اقتصادی و مالی خدمات مسافرتی و جهان گردی، در قالب pdf و در 18 صفحه، شامل مقدمه و خلاصه ای از طرح، فهرست مطالب، جداول و محاسبات مربوطه، موضوع و معرفی طرح، هزینه تجهیزات، ظرفیت، سرمایه گذاری کل، سهم آورده متقاضی، سهم تسهیلات، دوره بازگشت سرمایه، اشتغال زایی، فضای... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 18 حجم فایل: 217 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان دانلود طرح توجیهی با موضوع فنی و اقتصادی و مالی خدمات مسافرتی و جهان گردی، در قالب pdf و در…

بازاریابی انواع بازاریابی 1-سنتی: تمرکز اصلی بر فروش محصولات تولید شده مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی که جریان کالا را از تولید تا مصرف شامل می شود. 2-مدرن: برآوردن نیاز مشتری و برنامه ریزی بر اساس آن. صنعت جهانگردی مشتری گراست (customer oriented) در تعریف سنتی، بیشتر به سود توجه می شود ولی در تعریف مدرن هم سود و هم مشتری مورد توجه قرار می گیرند. موارد حائز اهمیت در بازاریابی مدرن: 1- شناخت مشتری2- نیاز مشتری3-روش برآوردن نیاز مشتری نیاز: عبارت است از میل به داشتن چیزی که نبود آن باعث ناراحتی و عذاب می شود و یا حالت و احساسی که به موجب آن فرد احساس محرومیتی می کند که موجب رنج و ناراحتی است (یعنی حد فاصل بین وضع موجود و وضع مطلوب) خواسته: عبارت است از کلیه نیازهای مبتنی بر معیارهای ارزشی جامعه فرهنگ جامعه و شخصیت افراد. تقاضا: عبارت است از هنگامیکه خواسته با قدرت خرید همراه باشد. مثلاً در مورد مشروبات الکلی، نیاز آن می تواند برای فرد وجود داشته باشد اما در برخی جوامع از جمله کشور ما مورد قبول نمی باشد. در نتیجه خواسته چون مثبت نبوده و مقبولیت اجتماعی ندارد، با قدرت خرید متناسب نمی باشد. بنابراین باید ابتدا نیاز به خواسته و بعد به تقاضا تبدیل شود تا بتوان برای رفع آن فعالیت نمود. نیازهای مازلو: این فرد معتقد است که اگر فرد نیاز اولیه خود که نیاز به ادامه بقا (فیزیولوژیکی) که شامل هوا، آب، غذا و نیازهای جنسی است فراهم شود به سراغ مرحله دوم یعنی رفع نیاز ایمنی و محافظت مثل خانه و سرپناه و متعاقب آن به مرحله سوم یعنی رفع نیاز اجتماعی مانند کسب اشتغال و ارتباط با دیگران وارد شده، سپس به مرحله چهارم یعنی نیاز به حرمت و عزت نفس یا قدر و منزلت رسیده و در نهایت به مرحله پنجم به راس هرم نیاز یعنی به خودشکوفایی صعود میکند. روانشناسان می گویند: رفتار انسان تابع قویترین نیازش می باشد.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تحقیق مدیریت
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی مدیریت
  • مدیریت
  • بازایابی
  • انواع بازاریابی
  • تعریف بازاریابی
  • تحقیق بازاریابی
  • دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی
  • دفاتر خدمات مسافرتی و خدماتی
  • دفاتر مسافرتی و خدماتی
  • تورهای مسافرتی

کلیک برای خرید