تحقیق بازاریابی چیست

بسیاری از مردم در مورد اصطلاح بازاریابی اشتباه می کنند و آن را معادل فروش می دانند؛ در صورتی که فروش بخشی از بازاریابی محسوب می شود. دلیل اینکه مردم این اشتباه را می کنند این است که آنها از صبح تا شب با انواع و اقسام تبلیغات تجاری روبرو هستند و به قول یکی از بزرگان علوم مدیریت: امروزه مردم از 3 چیز…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 20

حجم فایل: 12 کیلوبایت

قیمت: 8500 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پاورپوینت با موضوع محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، محیط بازاریابی، نیروهای اصلی محیط خرد شرکت، شرکت، تأمین کنندگان، واسطه های… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 20 حجم فایل: 521 کیلوبایت قیمت: 4000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه محیط بازاریابی نیروهای اصلی محیط خرد شرکت شرکت تأمین…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی بین المللی (فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، اهمیت بازارهای جهانی، استراتژی همگانی یا ویژه، مراحل عمده تصمیم گیری در بازاریابی بین الملل… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 35 حجم فایل: 396 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی بین المللی (فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه اهمیت بازارهای جهانی استراتژی همگانی یا ویژه مراحل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع معرفی بازاریابی (فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تعریف بازاریابی جدید، نیازها و خواسته ها، مبادله، بازار، ابعاد گوناگون مارکتینگ، مدیریت بازاریابی… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 25 حجم فایل: 173 کیلوبایت قیمت: 4000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع معرفی بازاریابی (فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تعریف بازاریابی جدید نیازها و خواسته ها مبادله بازار ابعاد گوناگون…

  • دانلود بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی MLM، در قالب Word و در 7 صفحه، قابل ویرایش. بسیاری از مردم در داخل یا خارج از ایران درکی اشتباه از بازاریابی شبکه ای یا اصطلاحاً Network Marketing دارند... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 7 حجم فایل: 7 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان دانلود تحقیق در مورد تحقیق بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی MLM، در قالب doc و در 7 صفحه، قابل ویرایش. چکیده تحقیق: بسیاری از مردم در داخل یا خارج از ایران درکی اشتباه از بازاریابی شبکه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نکاتی که در تحقیقات بازاریابی، باید مورد توجه قرار گیرد، سیستم های… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 26 حجم فایل: 397 کیلوبایت قیمت: 5000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی (فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه نکاتی که در…

بسیاری از مردم در مورد اصطلاح بازاریابی اشتباه می کنند و آن را معادل فروش می دانند؛ در صورتی که فروش بخشی از بازاریابی محسوب می شود. دلیل اینکه مردم این اشتباه را می کنند این است که آنها از صبح تا شب با انواع و اقسام تبلیغات تجاری روبرو هستند و به قول یکی از بزرگان علوم مدیریت: امروزه مردم از 3 چیز گریز ندارند، مالیات، مرگ و آگهی های تجاری. اگر کل بازاریابی را به کوه یخ تشبیه کنیم، فروش فقط آن قسمت بیرون آب است که همه می بینیم در صورتی که فعالیتهایی قبل از آن صورت گرفته که باعث این فروش شده است. اگر نیازی مشتری و سلیقه آنها به درستی تشخیص داده شود و بر اساس آن کالا طراحی و تولید شده و همراه آن قیمت گذاری و بسته بندی مناسب انجام گیرد همچنین در مورد برنامه های توسعه فروش سیاست های رقابتی اتخاذ شوند، فروش کار بسیار ساده ای خواهد بود و کالا به راحتی فروش می رود.

در تمام کشورها کالاهایی وجود دارند که اصطلاحاً به آنها کالای داغ گفته می شود، به طوری که بازار بسیار گرمی دارند و به محض تولید و توزیع، مشتریان فراوانی خواهند داشت و مشتریان در هر کجا و در هر شرایطی آنها را طلب می کنند. مثالی می زنم: اگر شما به فروشگاه شهروند بروید و دنبال کالای خاصی بگردید و از فروشنده جای آن را سؤال کنید و مثلاً او بگوید 4 لاین بالاتر است، با توجه به تراکم و ازدیاد جمعیت شما خودتان را به آن کالای خاص رسانده و بر می دارید. البته عوامل متعددی در موفقیت و یا عدم موفقیت یک کالا مؤثر است که از آن جمله کیفیت، قیمت، نوع بسته بندی، نحوه برخورد پرسنل با مشتری، نحوه توزیع کالا، خدمات بعد از فروش، ایجاد انگیزه برای خریدار و… را می توان نام برد. به طور کلی بازاریابی را می توان چنین تعریف کرد: فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله. حال ببینیم نیاز خواسته و مبادله چیست.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تحقیق مدیریت
  • دانلود تحقیق
  • کار تحقیقی مدیریت
  • مدیریت
  • بازایابی
  • تعریف بازایابی
  • بازاریابی چیست
  • مبادله
  • تحقیق بازاریابی چیست

کلیک برای خرید