تحقیق آرم لوگو و تبلیغات

مقدمه امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه ست. هر سازمان یا شرکتی در زمان تآسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کنه تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خودشو به دیگران معرفی کنه. چون اصولا آرم مشخصه اصلی هر سازمانیه و حکم امضا و مهر اون رو داره. مردم هم وقتی از یک محصول شناخ…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 79

حجم فایل: 411 کیلوبایت

قیمت: 13000 تومان

مقدمه:

امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه ست. هر سازمان یا شرکتی در زمان تآسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کنه تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خودشو به دیگران معرفی کنه. چون اصولا آرم مشخصه اصلی هر سازمانیه و حکم امضا و مهر اون رو داره.

مردم هم وقتی از یک محصول شناخت پیدا میکنند و یا با خدماتی آشنا میشن، به محض اینکه نشانه آن سازمان را می بینند اطمینان خودشونو نسبت به اون کالا بدست میارند.

برای همین، آرم، یه فرم و یا یه تصویر گذرا نیست بلکه ممکنه که سالیان زیادی در خدمت یک سازمان قرار بگیره.

بنابراین وقتی میخوایم یک آرم رو طراحی کنیم باید تمام جنبه های اونو بررسی کنیم.

عموما لوگو ها مخفف اسم یا هدف اون سازمان یا شرکته

چون یک پوستر یا بروشور یا یک صفحه روزنامه یک زمان کوتاهی رو به خودش اختصاص میده و بعد یک تصویر دیکه جای اونو میگیره ولی آرم یک زمان مشخص و معین نداره.

مشخصه های یک آرم:

سادگی، زیبایی، انسجام، وحدت شکل، قابلیت کارآیی در اشکال مختلف (یعنی بشه به شیوه های مختلف اجراش کرد مثلا بصورت حجمی، روی سردر، بصورت رومیزی و….)، عدم تشابه با علائم دیگه، بسادگی در خاطره سپرده بشه، گویا باشه، دارای اجرای دقیق و صحیح باشه.

پس می بینیم که آرم در عین سادگی، دارای ویژگیهای زیادیه که باید به طور دقیق در قالب یک تصویر بوجود بیاد.

در ضمن مهمترین نکته در طراحی آرم یا لوگو اینه که حتما حتما حتما طراحی شخص طراح باشه و نه سر هم کردن SHAP های موجود در نرم افزارهای گرافیکی. مشتریان اغلب به آرم شرکت ها توجه زیادی نشان می دهند، زیرا این علامت ها بر “ارزش” محصولات و خدمات می افزایند. گاه این “ارزش” به مهم ترین عامل تحریک کننده مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات، تبدیل می شود.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • آرم و تبلیغات
  • لوگو تبلیغات
  • تحقیق رشته هنر
  • کار تحقیقی هنر
  • کارهای گرافیکی
  • لوگوهای گرافیکی
  • تحقیق پیرامون لوگو
  • اصول طراحی لوگو
  • هنر طراحی لوگو
  • مفاهیم طراحی لوگو
  • تحقیق پیرامون لوگو
  • تحقیق پیرامون هنر
  • تبلیغات

کلیک برای خرید