تحقیق آرم لوگو و تبلیغات

مقدمه امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه ست. هر سازمان یا شرکتی در زمان تآسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کنه تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خودشو به دیگران معرفی کنه. چون اصولا آرم مشخصه اصلی هر سازمانیه و حکم امضا و مهر اون رو داره. مردم هم وقتی از یک محصول شناخ…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 79

حجم فایل: 411 کیلوبایت

قیمت: 13000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پایان نامه با موضوع بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس و مد، در قالب word و در 143 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، فصل اول: تاریخچۀ لباس، 11 مسئله، 111 مد چیست؟ ، 112 مختصری از مد در قرون 17، 18 و 19، 12 مختصری از سبکهای هنری… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 143 حجم فایل: 110 کیلوبایت قیمت: 14000 تومان دانلود پایان نامه با موضوع بررسی سه مقوله تبلیغات، لباس و مد، در قالب word و در 143 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه فصل اول: تاریخچۀ لباس 11 مسئله…

  • دانلود تحقیق با موضوع تأثیر تبلیغات در بازاریابی، در قالب word و در 92 صفحه، قابل ویرایش، شامل درک درست تبلیغات، تکنیک های اجرایی تبلیغ، روش های تبلیغ، بازاریابی از راه دور، نکاتی در مورد تبلیغات، اجرای فعالیت های... … فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 92 حجم فایل: 1,159 کیلوبایت قیمت: 6400 تومان دانلود تحقیق با موضوع تأثیر تبلیغات در بازاریابی، در قالب word و در 92 صفحه، قابل ویرایش، شامل: درک درست تبلیغات تکنیک های اجرایی تبلیغ روش های تبلیغ بازاریابی از راه دور نکاتی در مورد تبلیغات اجرای…

  • دانلود تحقیق با موضوع بررسی تأثیر تبلیغات بر فروش شرکت های صنایع غذایی مشهد، در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش، شامل مسأله تحقیق، پیشینه تحقیق، اهداف تحقیق، فرضیات تحقیق، متغیرهای تحقیق، نوع تحقیق، جامعه آماری... … فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 31 حجم فایل: 279 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان دانلود تحقیق با موضوع بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکت های صنایع غذایی مشهد، در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مسأله تحقیق پیشینه تحقیق اهداف تحقیق فرضیات تحقیق متغیرهای تحقیق نوع تحقیق جامعه آماری…

  • این فایل حاوی 42 عدد مدار می باشد که با نرم افزار logo ترسیم شده است… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: lld , lsc تعداد صفحات: 42 حجم فایل: 342 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان این فایل شامل نقشه های: 1- یکی پس از دیگری 2- یکی بجای دیگری 3- نوار نقاله 4- یکی پس از دیگری اتوماتیک 5- دالاندر 6- چشمک زن 7- چراغ راهنما 8- کوپل مغناطیسی 9- ستاره مثلث اتوماتیک، دستی، چپگرد راستگرد 10 - چپگرد راستگرد توماتیک، دستی، سریع، دالاندر ... این فایل حاوی 42 عدد مدار می باشد عبارات…

  • دانلود تحقیق در مورد آرم سیتروئن، در قالب word و در 2 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: آرم سیترون، شبیه نمادی است که برای سربازهای آمریکایی در کارتون ها استفاده می شود. 2 حرف V برعکس. شاید فکر کنید هدف از این 2 فلش رو به بالا، رد… فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 2 حجم فایل: 72 کیلوبایت قیمت: 4200 تومان دانلود تحقیق در مورد آرم سیتروئن، در قالب word و در 2 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: آرم سیترون، شبیه نمادی است که برای سربازهای…

مقدمه:

امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه ست. هر سازمان یا شرکتی در زمان تآسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کنه تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خودشو به دیگران معرفی کنه. چون اصولا آرم مشخصه اصلی هر سازمانیه و حکم امضا و مهر اون رو داره.

مردم هم وقتی از یک محصول شناخت پیدا میکنند و یا با خدماتی آشنا میشن، به محض اینکه نشانه آن سازمان را می بینند اطمینان خودشونو نسبت به اون کالا بدست میارند.

برای همین، آرم، یه فرم و یا یه تصویر گذرا نیست بلکه ممکنه که سالیان زیادی در خدمت یک سازمان قرار بگیره.

بنابراین وقتی میخوایم یک آرم رو طراحی کنیم باید تمام جنبه های اونو بررسی کنیم.

عموما لوگو ها مخفف اسم یا هدف اون سازمان یا شرکته

چون یک پوستر یا بروشور یا یک صفحه روزنامه یک زمان کوتاهی رو به خودش اختصاص میده و بعد یک تصویر دیکه جای اونو میگیره ولی آرم یک زمان مشخص و معین نداره.

مشخصه های یک آرم:

سادگی، زیبایی، انسجام، وحدت شکل، قابلیت کارآیی در اشکال مختلف (یعنی بشه به شیوه های مختلف اجراش کرد مثلا بصورت حجمی، روی سردر، بصورت رومیزی و….)، عدم تشابه با علائم دیگه، بسادگی در خاطره سپرده بشه، گویا باشه، دارای اجرای دقیق و صحیح باشه.

پس می بینیم که آرم در عین سادگی، دارای ویژگیهای زیادیه که باید به طور دقیق در قالب یک تصویر بوجود بیاد.

در ضمن مهمترین نکته در طراحی آرم یا لوگو اینه که حتما حتما حتما طراحی شخص طراح باشه و نه سر هم کردن SHAP های موجود در نرم افزارهای گرافیکی. مشتریان اغلب به آرم شرکت ها توجه زیادی نشان می دهند، زیرا این علامت ها بر “ارزش” محصولات و خدمات می افزایند. گاه این “ارزش” به مهم ترین عامل تحریک کننده مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات، تبدیل می شود.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • آرم و تبلیغات
  • لوگو تبلیغات
  • تحقیق رشته هنر
  • کار تحقیقی هنر
  • کارهای گرافیکی
  • لوگوهای گرافیکی
  • تحقیق پیرامون لوگو
  • اصول طراحی لوگو
  • هنر طراحی لوگو
  • مفاهیم طراحی لوگو
  • تحقیق پیرامون لوگو
  • تحقیق پیرامون هنر
  • تبلیغات

کلیک برای خرید