تحقیق خبر در اصول روابط عمومی

مقدمه: خبر چسیت؟ پرسشی کوتاه که پاسخ جویی برای آن بخش وسیعی از ادبیات روزنامه نگاری را شکل داده است. خبر، گزارش واقعیتهاست، اما خر واقعیتی را نمی توان خبرنامید. در این تعریف به این دلیل نمی توان هر واقعیتی را خبر نامید که فلان واقعیت مثلا بر همگان روشن است، نو نیست و چون کهنه است، قابل طرح نیست و و…

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 47

حجم فایل: 26 کیلوبایت

قیمت: 10000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • چکیده: … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 12 حجم فایل: 1,525 کیلوبایت قیمت: 6000 تومان دانلود مقاله در مورد جایگاه ارتباطات مؤثر درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی، در قالب pdf و در 12 صفحه، شامل: خلاصه مقدمه روابط عمومی و ارتباطات مردمی نقش روابط عمومی در تسهیل ارتباطات مردمی اهداف ارتباطات مردمی سازماندهی ارتباطات مردمی اشکال ارتباطات مردمی اشکال ارتباطات مردمی برون سازمانی روابط عمومی و ارتباطات با رسانه ها ارتباطات رسانه ای ارتباطات با خبرنگاران وابستگی متقابل روابط عمومی و رسانه شرایط موفقیت روابط عمومی ها در…

  • دانلود تحقیق با موضوع جستاری کوتاه در روابط عمومی، در قالب word و در 64 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: مطالعه تاریخ روابط عمومی در دنیا، حاکی از آن است که در هر مقطع تاریخی، بر یکی از عناصر تشکیل دهنده جوهره روابط عمومی تاکید شده… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 64 حجم فایل: 26 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان دانلود تحقیق با موضوع جستاری کوتاه در روابط عمومی، در قالب word و در 64 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: مطالعه تاریخ روابط عمومی در دنیا، حاکی…

  • دانلود تحقیق در مورد پرورش مهارت های سرپرستی روابط عمومی، در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش. مقدمه تحقیق: مدیران در تمامی سطوح سازمانی و در کلیه سازمان ها، وظیفه بنیادی طراحی و پویا نگهداشتن محیطی را بر عهده دارند که در آن، افراد… فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 85 کیلوبایت قیمت: 9500 تومان دانلود تحقیق در مورد پرورش مهارت های سرپرستی روابط عمومی، در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش. مقدمه تحقیق: مدیران در تمامی سطوح سازمانی و در کلیه سازمان ها،…

  • مقدمه: نقش رسانه های ارتباط جمعی در روابط بین الملل رسانه های ارتباط جمعی میلیونها انسان متعلق به فرهنگهای متنوع را به یکدیگر پیوند می دهند و از این طریق انبوه مردم دنیای وسیع و پرتنوع امروز به کمک کامپیوترها و ماهواره ها مانند یک روستای کوچک از مسائل و مشکلات هم باخبر می شوند. جمله مشهور مک لوهان… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 46 حجم فایل: 25 کیلوبایت قیمت: 11500 تومان مقدمه: نقش رسانه های ارتباط جمعی در روابط بین الملل رسانه های ارتباط جمعی میلیونها انسان متعلق به…

  • دانلود پرسش نامه با موضوع مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات دولتی در خصوص وظایف روابط عمومی، در قالب docx و در 5 صفحه، قابل ویرایش، شامل توضیحات: پرسش نامه پیش رو، با توجه به پژوهش ها و یافته های قبلی محققان... … فرمت فایل دانلودی: zip حجم فایل: 24 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان دانلود پرسش نامه با موضوع مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات دولتی در خصوص وظایف روابط عمومی، در قالب docx و در 5 صفحه، قابل ویرایش. توضیحات: پرسش نامه پیش رو، با توجه…

مقدمه:

خبر چسیت؟ پرسشی کوتاه که پاسخ جویی برای آن بخش وسیعی از ادبیات روزنامه نگاری را شکل داده است.

خبر، گزارش واقعیتهاست، اما خر واقعیتی را نمی توان خبرنامید.

در این تعریف به این دلیل نمی توان هر واقعیتی را خبر نامید که فلان واقعیت مثلا بر همگان روشن است، نو نیست و چون کهنه است، قابل طرح نیست و وقتی واقعیت تازه نیست، نمی تواند جنبه خبری داشته باشد.

خبر، پیامی است که احتمال صدق و کذب در آن وجود دارد.

خیلی از خبرها به چاپ می رسند، اما روز بعد یا مدتی بعد تکذیب می شوند. بنابراین، تعریف فوق نیز فقط بخشی از مفهوم خبر را در بر می گیرد، اما در عین حال باید افزود که بر خلاف پیشین، که خبر را گزارش می خواند، در این تعریف، خبر پیام نامیده می شود.

فهرست مطالب

مقدمه

ارزشهای خبری

عناصر یا ارکان خبر

سبکهای خبرنویسی

منبع ولید

تیتر یا سرعنوان

ویرایش

خبر غیرقابل چاپ

احترام به معتقدات

از غفلت تا رشوه

فرآیند خبر

گزینش و استحاله

دروازه بانی خبر

معیار عبور خبر

مدلهای حرکت یا جریان خبر

جامعه شناسی تولید خبر

خبرهای رویداد مدار و فرآیند مدار

عبارات و واژگان کلیدی:

  • تحقیق خبر
  • خبر در اصول روابط عمومی
  • خبرنگاری
  • تحقیق خبر
  • دانلود تحقیق روابط عمومی
  • عناصر یا ارکان خبر
  • فرآیند خبر
  • خبر و روابط عمومی
  • تحقیق پیرامون روابط عمومی

کلیک برای خرید