تحقیق اصول تئوری جایگاه مرکزی و اثرات تفریحات جهانگردی

چکیده: ابتکارات و مقدمات تفریحات جهانگردی می تواند کمک کند به اساس صادرات اکثر جوامع که دارای احتمال مساوی از میزبانی می باشند. هدف از این مطالعه استفاده تئوری مکان مرکزی بعنوان اساس و پایه برای درک بهتر موقعیت های آینده که موثر است در واردات اقتصادی و مرتبط است با مسابقات سرگرمی. اثرات اقتصادی… …

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 36

حجم فایل: 310 کیلوبایت

قیمت: 8000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود جزوه آموزشی با عنوان مفهوم، تئوری و اصول مهندسی ارزش، در قالب pdf و در 15 صفحه، شامل معرفی مهندسی ارزش، سیر تاریخی مهندسی ارزش، نقاط عطف در مهندسی ارزش، برنامه کاری مهندسی ارزش، روش های مورد استفاده در مهندسی ارزش، تعاریف و… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 15 حجم فایل: 197 کیلوبایت قیمت: 6000 تومان دانلود جزوه آموزشی با عنوان مفهوم، تئوری و اصول مهندسی ارزش، در قالب pdf و در 15 صفحه، شامل: معرفی مهندسی ارزش سیر تاریخی مهندسی ارزش نقاط عطف در مهندسی ارزش برنامه کاری…

  • بازاریابی انواع بازاریابی 1-سنتی: تمرکز اصلی بر فروش محصولات تولید شده مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی که جریان کالا را از تولید تا مصرف شامل می شود. 2-مدرن: برآوردن نیاز مشتری و برنامه ریزی بر اساس آن. صنعت جهانگردی مشتری گراست (customer oriented) در تعریف سنتی، بیشتر به سود توجه می شود ولی در تع… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 55 حجم فایل: 41 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان بازاریابی انواع بازاریابی 1-سنتی: تمرکز اصلی بر فروش محصولات تولید شده مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی که جریان کالا را از تولید…

  • تحقیق جهانگردی در ایران؛ شرایط اقلیمی و آب و هوای متنوع در ایران و وجود مواهب فراوان طبیعی در پهنه گسترده کشور و نیز میراثهای عظیم تاریخی و تمدن چندین هزار ساله و آثار گرانبهای فرهنگی، هنری، معماری، صنایع دستی، اماکن زیارتی و متبرکه و آداب و سنن و گروه های مختلف قومی و جاذبه های مختلف زیبای طبیعی.. … فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 24 حجم فایل: 17 کیلوبایت قیمت: 0 تومان تحقیق جهانگردی در ایران؛ شرایط اقلیمی و آب و هوای متنوع در ایران و وجود مواهب فراوان…

  • دانلود تحقیق با موضوع فرصت های جهانی شدن و توریسم در کشورهای در حال رشد (نگاهی به جایگاه جهانگردی در ایران)، درقالب word و در 126 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: توریسم با نزدیک کردن مردم و فرهنگ های مختلف به یکدیگر، نقش مهمی… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 126 حجم فایل: 473 کیلوبایت قیمت: 17000 تومان دانلود تحقیق با موضوع فرصت های جهانی شدن و توریسم در کشورهای در حال رشد (نگاهی به جایگاه جهانگردی در ایران)، درقالب word و در 126 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از…

  • بخشی از متن: میهن عزیزمان، ایران، سرزمینی است سرشار و پر برکت و از هر نظر مشحون از قابلیت ها و جاذبه های باالقوه ای که می توانند این کشور را به یکی از مهم ترین مراکز جلب مسافر در جهان تبدیل کرد. قرارگرفتن ایران در یکی ازحساس ترین و مهم ترین مناطق جهان، منطقه ا که همچون پلی از سپیده دمان تاریخ... … فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 50 حجم فایل: 40 کیلوبایت قیمت: 10000 تومان بخشی از متن: میهن عزیزمان، ایران، سرزمینی است سرشار و پر برکت و…

چکیده:

ابتکارات و مقدمات تفریحات جهانگردی می تواند کمک کند به اساس صادرات اکثر جوامع که دارای احتمال مساوی از میزبانی می باشند. هدف از این مطالعه استفاده تئوری مکان مرکزی بعنوان اساس و پایه برای درک بهتر موقعیت های آینده که موثر است در واردات اقتصادی و مرتبط است با مسابقات سرگرمی. اثرات اقتصادی توسط دو میزبان (بصورت همکاری و مشارکت) مسابقات ورزشی بوسیله دو استان مجاور در ایالات مختلف که آنالیز شده است. شهرستان های کوچکتر بعنوان یک بازتاب گردشگری نادرست و وارونه بصورت عمده فعالیت ها ورزشی را انجام می دهند. در حالیکه مکان های بزرگتر دو برابر اثر اقتصادی از این رویداد نفع می برند. نواحی اقتصادی محلی و علامت همکاری نیز مورد بحث قرار گرفته است.

مقدمه:

در حالی که گردشگری بعنوان یک پدیده جدید محسوب نمی شود ولی در سالهای اخیر بعنوان یک استراتژی توسعه اقتصادی در حال افزایش توجهات می باشد (Crompton 1999; Daniels, Norman and Henry 2004;Delpy 1998; Gelan 2003; Higham and Hinch 2002; Lee and Taylor 2005). سرمایه گذاری خصوصی و دولتی از مناطق بزرگتر وابسته به پایتخت گرفته تا مناطق داخلی دورافتاده کشور مورد توجه می باشد. علاوه بر این نشان و علامت سرگرمی و ورزشی به منظور بازاریابی و بعنوان اینکه آن وسیله ای باشد در جهت تسهیلات اقتصادی محلی مشاهده می شود (Kim and Chalip 2004). مسابقات ورزشی در جوامع میزبان به منظور مهمانی، پذیرایی و برای بالا بردن مباهات و تفاخر جامعه می باشد و همچنین در جهت تحریک و تهییج مخارج می باشد. انگیزه ابتدایی بدلیل اثرات اقتصادی استفاده شده برای رویدادهای قانونی و معتبر و تعیین دوام و ادامه آنها می باشد. در حالی که عامل اصلی بعنوان یک نکته مورد توجه در زمانی که قدرت فعالیت های گردشگری بعنوان یک کلیت مورد بررسی قرار می گیرد، توضیح داده شده است (Yuan, 2001). اگرچه گردشگری ورزشی – تفریحی در یک ناحیه معین می تواند منجر به پیشرفت صادرات گردد، هیچکدام از جوامع احتمال مساوی بعنوان میزبانی در یک مسابقه ورزشی ندارند.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • جهانگردی
  • توریسم
  • گردشگری
  • اصول تئوری
  • جایگاه مرکزی توریسم
  • اثرات تفریحات جهانگردی
  • تئوری جایگاه مرکزی
  • جهانگردی تفریحات
  • جهانگردی
  • دانلود تحقیق
  • تحقیق توریسم
  • تحقیق گردشگری
  • تحقیق جهانگردی

کلیک برای خرید