تحقیق اصول پایه در طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی در عصر حاضر از عملکردگرایی ساده فراتر رفته است و اکنون یکی از پیچیده ترین و جذاب ترین نمونه های هنر طراحان است. بیشتر محصولات بدون بسته بندی شان بی معنی اند. یک بسته خوب طراحی شده باید ملزومات چرخه زندگی اش را دنبال کند. این چرخه زندگی از زمانی که برای بسته بندی محصولش به کار… …

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 58

حجم فایل: 46 کیلوبایت

قیمت: 9000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • چکیده: با توجه به اهمیت بسته بندی در کاهش فساد مواد غذائی و تاثیر آن بر روی فروش محصول، توجه به جنبه های مختلف آن بسیار ضروری است پلاستیکها طیف گسترده ای از موادی هستند که در سالهای اخیر استفاده روز افزونی از آنها جهت بسته بندی مواد غذائی صورت می گیرد. یکی از مسائلی که در استفاده از مواد بسته... … فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 99 حجم فایل: 90 کیلوبایت قیمت: 14000 تومان چکیده: با توجه به اهمیت بسته بندی در کاهش فساد مواد غذائی و تاثیر آن…

  • دانلود مقاله با موضوع اصول پایه و قوانین اصلی نموداری کردن داده ها و نمایش گرافیکی اطلاعات برای تحلیل ها و پرزنت های مدیریتی، در قالب pdf و در 13 صفحه، شامل مقدمه، نمایش گرافیکی اطلاعات، نقطه ها و کاربرد آن ها، خطوط و کاربرد آن ها... … فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 13 حجم فایل: 260 کیلوبایت قیمت: 6900 تومان دانلود مقاله با موضوع اصول پایه و قوانین اصلی نموداری کردن داده ها و نمایش گرافیکی اطلاعات برای تحلیل ها و پرزنت های مدیریتی، در قالب pdf و در…

  • چکیده 11 مشخصه طرح: عنوان طرح تهیه عسل و بسته بندی در بسته های 50 و 100 گرمی (صادراتی) می باشد. طبق استاندارد شماره 92 ایران چنین تعریف شده است: عسل محصولی است طبیعی که توسط زنبورهای عسل از شهد گل و یا شهد قسمتهای دیگر گیاه در کندو بوجود می آید. و ویژگیهای عمومی آن می بایست بر طبق استاندار… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 66 حجم فایل: 50 کیلوبایت قیمت: 13000 تومان 1 چکیده 11 مشخصه طرح: عنوان طرح تهیه عسل و بسته بندی در بسته های 50…

  • دانلود طرح تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان، در قالب word و در 38 صفحه، قابل ویرایش. مقدمه طرح: کالای تولیدی موردنظر، دستگاه بسته بندی میباشد که کار آن بسته بندی مواد غذایی از قبیل کیک و کلوچه و نیز قطعات… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 30 حجم فایل: 116 کیلوبایت قیمت: 8000 تومان دانلود طرح تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان، در قالب word و در 38 صفحه، قابل ویرایش. مقدمه طرح: کالای تولیدی موردنظر، دستگاه بسته بندی میباشد…

  • چکیده: بسته بندی نمادی واقعی از ویژگیهای کالاست و باید بهره وری اساسی کالای مورد نظر را به بیننده و یا خریدار القاء نماید در نمای ظاهر یک بسته باید طرح، نام و ویژگیهای اصلی کالا ارائه شود و فراموش نکنیدکه ارائه یک بسته با طراحی مناسب و یا غیر از آن در ذهن مخاطبان همواره باقی خواهد ماند. تصویرگری.. … فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 89 حجم فایل: 1,091 کیلوبایت قیمت: 13000 تومان چکیده: بسته بندی نمادی واقعی از ویژگیهای کالاست و باید بهره وری اساسی کالای مورد نظر…

دانلود تحقیق در مورد اصول پایه در طراحی بسته بندی،

در قالب word و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

بسته بندی کاربردی

شکل بطری

ویژگی های کلی طراحی

بسته بندی برای صادرات

طراحی بسته بندی و توجه به خصوصیات مصرف کننده

برچسب

نقش بسته بندی در صادرات

معرفی رعایت الزامات مهم در صادرات بسته بندی

ویژگی های بسته بندی صادراتی کالا

گذر بسته بندی، عقب ماندگی ما، دلایل و راه کارها

واکس KIWi

قوطی اسپری

بطری شیشه ای کوکاکولا

قوطی نوشیدنی

جعبه تخم مرع

کیسه خرید پلاستیکی یا کاغذی

تتراپک

بسته بندی بویل این بک

بسته بندی Cold can, hot can

بسته بندی بک این باکس

مایکرو ویو

موانع عدم رشد بسته بندی و استفاده از بسته بندی های امروزی

پیشنهادات جهت ارتقاء بسته بندی و دسترسی به بسته بندی های روز جهان

کیفیت و تضمین کیفیت

استانداردهای غذائی سخت گیرانه ترین استانداردها

پایداری محصول تولید شده

ضرایب خطر و ریسک

پیشنهادات

گزارش مصرف بسته بندی در سال 2006 – 2005

نسل جدید

کانال های فروش جدید

مقایسه مواد بسته بندی

بسته بندی آشامیدنی

بسته بندی نوشیدنی ها برای عموم مردم

مواد غذایی

تمایلات مصرف

بسته بندی غذایی

بسته بندی های آرایشی و بهداشتی

رشد بر اساس بازارهای جغرافیایی

بسته بندی آرایشی و بهداشتی

مواد اولیه بسته بندی های آرایشی و بهداشتی

ؤ

بخشی از ابتدای تحقیق:

طراحی بسته بندی را از چهار منظر مختلف، می توان بررسی کرد:

روشی برای حفاظت محتویات بسته

عامل موثری بر قیمت گذاری محصول

بازاریابی که ویژگی ها و مزایای محصول را تبلیغ می کند.

بخشی از خود محصول

این مبحث به دو ویژگی آخر می پردازد. در حقیقت جایی که طراحی در راستای افزودن ارزش واقعی مطرح است. البته این به این معنی نیست که طراحی نقشی در بهبود نگهداری کالا یا کمک به بهبود راندمان قیمت ندارد.

طراحی بسته بندی در عصر حاضر، از عملکردگرایی ساده فراتر رفته است و اکنون یکی از پیچیده ترین و جذاب ترین نمونه های هنر طراحان است. بیشتر محصولات بدون بسته بندی شان بی معنی اند.

یک بسته خوب طراحی شده باید ملزومات چرخه زندگی اش را دنبال کند. این چرخه زندگی از زمانی که برای بسته بندی محصولش به کار می رود (خواه با دست انجام شود یا در یک کارخانه) شروع می شود، تا سفرش به فروشگاه و با رفتنش به محل استفاده ادامه می یابد و سرانجام پس از استفاده با قوانین زیست محیطی سخت رایج روبرو می شود.

بسته در هر یک از مراحل زندگی اش مقتضیات متفاوتی دارد: نگهداری محتویات، کمک به فروش آن ها و کمک به مصرف کننده در استفاده از محصول.

مهم تر از همه، یک بسته باید در زمان خرید جلب توجه کند. هزاران محصول در فروشگاه برای جلب توجه خریدار در رقابت اند و طبق یافته های تحقیقات، یک بسته در قفسه یک فروشگاه کمتر از سه ثانیه برای تصاحب این توجه فرصت دارد. این به این معنی نیست که بسته لزوماً باید پر و برق یا ساده باشد، بلکه باید با سلایق مشتری هم خوان باشد.

بیش از ده هزار بسته مختلف اعم از اجناس خوراکی و غیر خوراکی در یک سوپرمارکت معمولی برای انتخاب کردن وجود دارد. بنابراین رقابت برای دیده شدن در میان جمعیت است.

یک عامل کلیدی در کمک به شاخص بودن، داشتن نشانه های ساده وقابل تشخیص است. نشانه هایی که حتی بدون نگاه مستقیم به آن ها دیده می شوند. این نشانه ها را می توان ارزش های بصری نامید…

عبارات و واژگان کلیدی:

  • طراحی بسته بندی
  • طراحی بسته بندی مواد غذایی
  • طراحی بسته بندی اسباب بازی
  • طراحی بسته بندی محصولات غذایی
  • طراحی بسته بندی چیست
  • تحقیق طراحی بسته بندی
  • تمقاله طراحی بسته بندی
  • پروژه طراحی بسته بندی
  • تحقیق در مورد طراحی بسته بندی

کلیک برای خرید