ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

مقاله مدیریت، توضیحات: این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها وراهکارها (1392) ارائه شده است. پژوهش حاضر به تاثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مسافرانی که در طی شش ماه اول سال 1392 به این جزیره سفر…

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 8

حجم فایل: 1,482 کیلوبایت

قیمت: 3500 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود پاورپوینت با موضوع برند (نام تجاری)، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، برند، برندینگ، موارد استفاده از برند، نام گذاری برند، اهمیت برند برای مشتریان، روش های برندسازی، علل شکنندگی برند... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: PPT تعداد صفحات: 34 حجم فایل: 1,418 کیلوبایت قیمت: 8000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع برند (نام تجاری)، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: چکیده برند برندینگ موارد استفاده از برند نام گذاری برند اهمیت برند برای مشتریان روش های برندسازی علل شکنندگی برند وظایف مدیر…

  • مقاله ISI برند… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: PDF تعداد صفحات: 10 حجم فایل: 521 کیلوبایت قیمت: 2000 تومان عبارات و واژگان کلیدی: مقاله ISI مدیریت برند کلیک برای خرید 3.2 449

  • چکیده: کشورایران از قدیم¬الایام همواره مورد توجه جهانگردان بوده است و کسانی که در طی سالیان متمادی برای شناخت تمدن و فرهنگ کهن سرزمین ما به ایران آمده اند به شدت تحت تاثیر هنر و اخلاق و خصوصیات مردم این کشور قرار گرفته و بررسی های فراوانی در این خصوص به عمل آورده اند. در واقع سفر و جهانگردی یکی از ا… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 95 حجم فایل: 462 کیلوبایت قیمت: 13000 تومان چکیده: کشورایران از قدیم الایام همواره مورد توجه جهانگردان بوده است و کسانی که در…

  • مفهوم ارزش مدیریت مبتنی بر ارزش به ذهن هر کسی که در سازمان است این موضوع را القاء می نماید که بیاموزد تصمیمات خود را مبتنی بر درک خویش از چگونگی کمک این تصمیمات به ارزش شرکت، الویت بندی نماید. این بدین معنی است که همه فرآیندها و نظامهای اساسی به سمت ایجاد ارزش بایستی جهت گیری شوند. ارزش آف… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 12 حجم فایل: 23 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان مفهوم ارزش مدیریت مبتنی بر ارزش به ذهن هر کسی که در سازمان است این موضوع را…

  • مقاله مدیریت، چکیده: هدف از این پژوهش بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند بانک پاسارگاد شهر قم و ابعاد مختلف ان مانند کیفیت ادراک شده، تداعی برند، وفاداری به برند و در نهایت آگاهی از برند بوده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان داده است که فعالیت های تبلیغاتی و... … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 8 حجم فایل: 1,080 کیلوبایت قیمت: 3500 تومان چکیده: هدف از این پژوهش بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند…

این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها وراهکارها (1392) ارائه شده است. پژوهش حاضر به تاثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مسافرانی که در طی شش ماه اول سال 1392 به این جزیره سفر کرده می باشند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است. تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده با کمک نرم افزار spss و لیزرل انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که تمامی فرضیات تایید گردید.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • ارزیابی گردشگران
  • ارزش ویژه برند
  • مقصد گردشگری

کلیک برای خرید