بررسی اثر تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند

مقاله مدیریت، چکیده: هدف از این پژوهش بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند بانک پاسارگاد شهر قم و ابعاد مختلف ان مانند کیفیت ادراک شده، تداعی برند، وفاداری به برند و در نهایت آگاهی از برند بوده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان داده است که فعالیت های تبلیغاتی و… …

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 8

حجم فایل: 1,080 کیلوبایت

قیمت: 3500 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • دانلود جزوه درس اثر زلزله بر سازه های ویژه، در قالب pdf و در 100 صفحه، به صورت دست نویس و با کیفیت عالی، شامل دیوار حائل، سیلو، طراحی پل، سد، مخازن، دودکش، سازه های صنعتی. توضیحات: جزوه دستی در قالب فایل pdf درس اثر زلزله بر سازه های… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 100 حجم فایل: 43,488 کیلوبایت قیمت: 13000 تومان دانلود جزوه درس اثر زلزله بر سازه های ویژه، در قالب pdf و در 100 صفحه، به صورت دست نویس و با کیفیت عالی، شامل: دیوار حائل سیلو…

  • دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان ریسک سود مازاد ارزش های ذاتی قیمت سهام، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Residual Income Risk, Intrinsic Values, and Share Prices. عنوان فارسی مقاله: ریسک سود مازاد ارزش های ذاتی قیمت سهام… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: pdf حجم فایل: 967 کیلوبایت قیمت: 15000 تومان دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری با عنوان ریسک سود مازاد ارزش های ذاتی قیمت سهام، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Residual Income Risk, Intrinsic Values, and Share Prices. عنوان فارسی مقاله: ریسک سود مازاد ارزش های ذاتی…

  • روش قیمت گذاری بر مبنای حداکثر قیمت تضمینی، در قالب پی. دی. اف و در 12 صفحه، شامل چکیده، مقدمه، مفهوم حداکثر قیمت تضمین شده، مبالغ اقتضایی (Contingence)، علل رواج GMP، معایب روش GMP و راه کارهای مورد توجه، ملاحظات لازم در روش GMP تغییرات مبلغ GMP مطالعه موردی در خصوص نتایج حاصل از پروژه های انج… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 12 حجم فایل: 1,071 کیلوبایت قیمت: 13000 تومان دانلود مقاله با موضوع روش قیمت گذاری بر مبنای حداکثر قیمت تضمینی، در قالب pdf و در 12 صفحه، شامل:…

  • مفهوم ارزش مدیریت مبتنی بر ارزش به ذهن هر کسی که در سازمان است این موضوع را القاء می نماید که بیاموزد تصمیمات خود را مبتنی بر درک خویش از چگونگی کمک این تصمیمات به ارزش شرکت، الویت بندی نماید. این بدین معنی است که همه فرآیندها و نظامهای اساسی به سمت ایجاد ارزش بایستی جهت گیری شوند. ارزش آف… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 12 حجم فایل: 23 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان مفهوم ارزش مدیریت مبتنی بر ارزش به ذهن هر کسی که در سازمان است این موضوع را…

  • مقاله مدیریت، توضیحات: این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها وراهکارها (1392) ارائه شده است. پژوهش حاضر به تاثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد پرداخته است. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مسافرانی که در طی شش ماه اول سال 1392 به این جزیره سفر… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 8 حجم فایل: 1,482 کیلوبایت قیمت: 3500 تومان این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها وراهکارها (1392) ارائه شده است. پژوهش حاضر به تاثیر ارزش ویژه شناسه مقصد…

چکیده:

هدف از این پژوهش بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند بانک پاسارگاد شهر قم و ابعاد مختلف ان مانند کیفیت ادراک شده، تداعی برند، وفاداری به برند و در نهایت آگاهی از برند بوده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان داده است که فعالیت های تبلیغاتی و نیز ترفیعی مربوط به قیمت دارای ارتباط و تاثیرات مثبت بر ارزش ویژه برند در بانک ها بوده اند. از این رو به منظور تقویت ارزش نام و نشان تجاری در بانک ها ضروری است مدیران بانکی بر روی عوامل مذکور دقت لازم را اعمال نمایند.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • بررسی
  • اثر
  • تبلیغات
  • ترفیع
  • قیمت
  • ارزش
  • ویژه
  • برند

کلیک برای خرید