انتقال حرارت در توربین

در این فصل ما بر روی تاثیر پارامترهای گوناگون و خصوصیات انتقال حرارت خارجی اجزاء توربین تمرکز می نماییم. …

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 116

حجم فایل: 1,913 کیلوبایت

قیمت: 18000 تومان

ذخیره صفحه به صورت PDF

چند فایل مشابه:


  • مقاله با موضوع مقایسه روش المان محدود و تفاضل محدود در حل عددی معادله انتشار حرارت یک بعدی، در قالب pdf و در 8 صفحه… فرمت فایل دانلودی: pdf فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 8 حجم فایل: 1,008 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان مقاله با موضوع مقایسه روش المان محدود و تفاضل محدود در حل عددی معادله انتشار حرارت یک بعدی در قالب pdf و در 8 صفحه عبارات و واژگان کلیدی: مقایسه المان محدود تفاضل محدود حل عددی معادله انتشار حرارت یک بعدی کلیک برای خرید 4.8 548

  • دانلود تحقیق در مورد انتقال حرارت جابجایی اجباری در نانوسیالات و بررسی پارامترهای موثر بر آن، در قالب doc و در 17 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، نتایج و بحث، تأﺛیر دما بر انتقال حرارت نانوسیالات، اﺛر عدد بی بعد رینولدز بر ضریﺐ انتقال حرارت… فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 17 حجم فایل: 257 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان دانلود تحقیق در مورد انتقال حرارت جابجایی اجباری در نانوسیالات و بررسی پارامترهای موثر بر آن، در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش، شامل: چکیده مقدمه نتایج و بحث…

  • در این مقاله مدل سازی عددی جریان و انتقال حرارت رشد LECبلور گالیم آرسناید مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته که به همراه چکیده متن اصلی و منابع تحقیق در اختیار شما قرار می گیرد. … فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 14 حجم فایل: 447 کیلوبایت قیمت: 3850 تومان در این مقاله کاربردی مدل سازی عددی جریان و انتقال حرارت رشد LECبلور گالیم آرسناید مورد بررسی قرار گرفته است عبارات و واژگان کلیدی: گالیم آرسناید انجماد جریان سیال تک بلور چکرالسکی تحقیق پایان نامه مقاله پروژه مواد متالورژی کلیک برای…

  • دانلود تحقیق در مورد انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی، راه حل های توربین بهینه سازی شده، در قالب doc و در 92 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، خنک سازی توربین به عنوان یک تکنولوژی کلیدی برای بهینه سازی موتورهای توربین گازی، چالش های… فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 92 حجم فایل: 1,378 کیلوبایت قیمت: 8900 تومان دانلود تحقیق در مورد انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی، راه حل های توربین بهینه سازی شده، در قالب doc و در 92 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه خنک سازی توربین…

  • دانلود تحقیق با موضوع انتقال حرارت در توربین، در قالب word و در 116 صفحه، قابل ویرایش، شامل انتقال حرارت در توربین، مقدمه، انتقال حرارت دیوار انتهایی ایرفویل، انتقال حرارت نوک پره صاف، انتقال حرات ناحیه لبه هدایت کننده، تأثیر... … فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 116 حجم فایل: 1,913 کیلوبایت قیمت: 10000 تومان دانلود تحقیق با موضوع انتقال حرارت در توربین، در قالب word و در 116 صفحه، قابل ویرایش، شامل: انتقال حرارت در توربین مقدمه انتقال حرارت دیوار انتهایی ایرفویل انتقال حرارت نوک پره صاف انتقال حرات ناحیه…

فهرست مطالب:

انتقال حرارت در توربین

مقدمه

انتقال حرارت دیوار انتهایی ایرفویل

انتقال حرارت نوک پره صاف

انتقال حرات ناحیه لبه هدایت کننده

تأثیر مسیر ناپایدار

تأثیر تلاطم جریان آزاد

تأثیر گرادیان فشار

تأثیر انحنای جهت جریان

تأثیرات زبری سطح

قسمتی از متن:

در این فصل ما بر روی تاثیر پارامترهای گوناگون و خصوصیات انتقال حرارت خارجی اجزاء توربین تمرکز می نماییم. پیشرفتها در طراحی محفظه احتراق منجر به دماهای ورودی توربین بالا تر شده اند که به نوبه خود بر روی بار حرارتی و مولفه های عبور گاز داغ تاثیر می گزارد. دانستن تاثیرات بار حرارتی افزایش یافته از اجزایی که گاز عبور می کند طراحی روشهای موثرسرد کردن برای محافظت از اجزاء امری مهم است. گازهای خروجی از محفظه احتراق به شدت متلاطم می باشد که سطوح و مقادیر تلاطم 20تا 25% در پره مرحله اول می باشد. مولفه های مسیر گاز داغ اولیه، پره های هادی نازل ثابت و پره های توربین درحال دوران می باشد. شراعهای توربین، نوک های پره، سکوها و دیواره های انتهایی نیز نواحی بحرانی را در مسیر گاز داغ نشان می دهد. برسی های کار بردی و بنیادی در ارتباط با تمام مولفه های فوق به درک بهتر و پیش بینی بار حرارتی به صورت دقیق تر کمک کرده اند. اکثر برسی های انتقال حرارت در ارتباط با مولفه های مسیر گاز داغ مدل هایی در مقیاس بزرگ هستند که در شرایط شبیه سازی شده بکار می روند تا درک بنیادی از پدیده ها را فراهم سازد. مولفه ها با استفاده از سطوح صاف و منحنی شبیه سازی شده اند که شامل مدل های لبه راهنما و کسکید های ایرفویل های مقیاس بندی شده می باشد. در این فصل، تمرکز بر روی نتایج آزمایشات انتقال حرارت بدست آمده توسط محققان گوناگون روی مولفه های مسیر گاز خواهد بود. انتقال حرارت به پره های مرحله اول در ابتدا تحت تاثیر پارامترهای از قبیل پروفیل دمای خروجی محفظه احتراق، تلاطم زیاد جریان آزاد و مسیر های داغ می باشد. انتقال حرارت به تیغه های روتور مرحله اول تحت تاثیر تلاطم جریان آزاد متوسط تا کم، جریان های حلقوی نا پایدار، مسیر های داغ و البته دوران می باشد.

عبارات و واژگان کلیدی:

  • انتقال حرارت دیوار انتهایی ایرفویل
  • انتقال حرارت نوک پره صاف
  • تأثیر انحنای جهت جریان

کلیک برای خرید